آشتیانی‌پور: جذابیت منطقه سیستان و بلوچستان مرا به همکاری با فیلم «هوک» ترغیب کرد + فیلم

تهیه کننده فیلم هوک گفت: جذابیت لوکیشنی که قرار بود در آن فیلمبرداری کنیم جذابیت مردم و جذابیت منطقه سیستان و بلوچستان که برای بسیاری از مردم کشورمان کاملا ناشناخته است، مرا به همکاری با این پروژه ترغیب کرد.

علی آشتیانی‌پور تهیه‌کننده فیلم هوک در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره جذابیت‌های این فیلم اظهار کرد: برای هر شخصی که مدعی فیلمسازی است طبیعتا علاقمندی به آن قصه مهم‌ترین دلیل پذیرش ساخت آن فیلم می تواند باشد برای من هم چنین اتفاقی افتاد.

رضا محقق: نگاهم در تولید فیلم چرا گریه نمی‌کنی به گیشه بود

وی ادامه داد: جذابیت لوکیشنی که قرار بود در آن فیلمبرداری کنیم جذابیت مردم و جذابیت منطقه سیستان و بلوچستان که برای بسیاری از مردم کشورمان کاملا ناشناخته است، مرا به همکاری با این پروژه ترغیب کرد. فکر کردم شاید بتوانم گامی برای شناساندن این خطه مهم به مردم بردارم.

آشتیانی‌پور در ادامه با اشاره به سختی های کار در ژانر کودک و نوجوان گفت: سینما کار ساده نیست و هر بخشی از آن نیز سختی‌های خودش را دارد. خوشبختانه به دلیل استعدادی که شخصیت کودک فیلم ما وجود داشت. کار را برای ما آسان کرد و تصوراتی که از کار با کودکان داشتیم کاملا برعکس از آب درآمد.

تهیه کننده فیلم هوک در پایان در پاسخ به این سوال که برخی از همکاران شما از حضور در جشنواره امتناع می‌کنند نظر شما در این باره چیست، گفت: من ضمن احترام به سلیقه همکارانتم آرزو می کنم که این مشکل به سرعت حل شود آنها هم حرف‌هایی برای گفتن دارند و بهترین راه این است که حرف‌هایشان شنیده شود ومشکلاتی که عنوان می‌کنند نیز حل شود.

کد خبر: 1170099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =