لطیفی: آقایان اول دم از حمایت می زنند، میانه کار پیدایشان نیست! / دوست ندارم دیگر کارگردانی کنم

کارگردان فیلم غریب درباره سختی کار و چالش‌های فیلم دفاع مقدس توضیحاتی را ارائه داد.

محمد حسین لطیفی کارگردان فیلم سینمایی غریب در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز  مطرح کرد: اساسا در سینمای دفاع مقدس و بیوگرافی شخصیت‌های جنگ وقتی وارد عمل می شویم، تازه می فهمیم چرا همه از این کار در می روند. کار بسیار سخت است. شما باید در این آثار با دو جبهه بجنگید. یکی با عزیزانی که می گویند باید این کار ها ساخته شود؛ بروید جلو ما حمایتتان می کنیم. وقتی وارد عمل می شویم می بینیم خبری از حمایتشان نیست. 

کار با کارگردان فیلم‌اولی هم ریسک دارد هم لذت / هر نقدی به فیلم هایپاور مقبول است

وی افزود: پروژه های آپارتمانی که چهار نفر گیتار بزنند و یکی سوار ماشین شود و برود یا کارهای کمدی خیلی راحت تر است. کسی نمی داند برای پروژه جنگی ما چه کشیدیم. برای من دعا کنید که دیگر کارگردانی نکنم. مسئولان فرهنگی ما ضعیف عمل کرده اند. باید این ضعف به زودی حل شود.

لطیفی در ادامه بیان کرد: کارگردانی مسئولیت سختی است. من در سنی هستم که توان قبول این مسئولیت را ندارم. البته شاید تهیه کنندگی کنم شاید نویسندگی کنم و حتی به عنوان مشاور باشم نمی گویم سینما را کنار می گذارم اما دوست ندارم دیگر کارگردانی کنم.

کارگردان فیلم سینمایی غریب درباره تحریم جشنواره گفت: جشنواره‌ها برای گرمی اجاق سینماست. حضور در جشنواره و دیدن فیلم با اصحاب رسانه لذت بخش است.

لطیفی تصریح کرد: تاثیری که سینما دارد، هیچ وقت رمان و کتاب ندارد. سینمای ایران بعد از کرونا مرد، دیگر به جنازه آن لگد نزنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1170802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =