کشف بیش از ۴ هزار داروی کمیاب از یک دلال در شمال تهران

معاون نظارت بر اماکن عمومی سازمان اطلاعات پلیس پایتخت از کشف بیش از چهار هزار قلم داروی قاچاق از یک انبار غیرمجاز در شمال تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ نادر مرادی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال کسب خبری مبنی بر دپو و نگهداری مقادیر قابل توجهی داروی حیاتی مورد نیاز بیماران خاص و سرطانی از سوی فردی در محله قلهک تهران، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی سازمان اطلاعات پلیس تهران قرار گرفت.

۳۰۰ میلیارد ریال مواد اولیه تولید دارو در یک انبار کشف شد

وی با بیان اینکه در جریان تحقیقات ماموران مشخص شد که متهم داروهای کمیاب و حیاتی را از شبکه توزیع خارج و به قیمت‌های گزاف به فروش رسانده است، گفت: داروهای دپو شده از سوی این فرد در شرایط نامناسبی نگه‌داری شده و در اختیار دلالان دارو  قرار گرفته بود.  

مرادی با بیان اینکه محل دپو داروهای قاچاق و تقلبی در انبار یک واحد مسکونی قرار داشت، گفت:‌ پس از هماهنگی با مقام قضائی به همراه نمایندگان سازمان غذا و دارو دانشگاه شهید بهشتی از انبار داروها بازرسی شد که در جریان آن تعداد قابل توجهی داروهای کمیاب شیمی درمانی بیماران خاص به علاوه تعداد ۳۹۲۱ داروی قاچاق و تقلبی و تاریخ مصرف گذشته کشف و توقیف شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی سازمان اطلاعات پلیس پایتخت با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش داروهای کشف شده ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این راستا متهم اصلی پرونده نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام

کد خبر: 1172754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =