انجمن‌های علمی-دانشجویی تازه تاسیس با چه مشکلاتی مواجه هستند؟

دبیر انجمن علمی علوم کامپیوتر دانشگاه علم و صنعت معتقد است که داشتن دفتر و پرنتر برای انجمن علمی یک مطالبه حداقلی است.

پویا جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، با بیان این که مشکل اصلی یک انجمن تازه تاسیس، بیشتر به بودجه و پیدا کردن دفتر برای استقرار برمی‌گردد، اظهار کرد: فقط چند ماه از تاسیس انجمن علمی رشته کامپیوتر در دانشگاه علم و صنعت می‌گذرد و در این مدت چندین وبینار و دوره برگزار کرده و همچنین پادکست تولید کردیم.

اقتصاد بحران‌زده و بیمار؛ مانع فعالیت پژوهشگران/ فقط انگیزه و دانش راهگشا نیست

دبیر انجمن علمی علوم کامپیوتر دانشگاه علم و صنعت افزود: رشته کامپیوتر سه سال است که در دانشگاه علم و صنعت، دانشجو می‌پذیرد. در ابتدای ورود ما هنوز هیئت علمی تشکیل نشده بود. به همین دلیل، ناچار بودیم از استادان حوزه‌های مرتبط یا دانشگاه دیگر کمک بگیریم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: نبود انجمن علمی در سه سال گذشته که از تاسیس رشته کامپیوتر در دانشگاه علم و صنعت می‌گذرد، سبب بروز کاستی‌هایی شده بود.  

داشتن دفتر و پرینتر مطالبه حداقلی انجمن‌هاست

جعفری با اشاره به این که مطالبه حداقلی ما داشتن دفتر برای انجمن و پرینتر است، گفت: داشتن دفتر برای انجمن ضروری است تا اعضا بتوانند دورهم جمع شوند. 

دبیر انجمن علمی علوم کامپیوتر دانشگاه علم و صنعت تصریح کرد: شناخته شده نبودن یکی از مشکلات انجمن علمی ما است که با برگزاری جشنواره‌هایی مانند جشنواره حرکت، می‌توانیم برای تبلیغ انجمن تلاش کنیم.

وی با تاکید برای که مشکل ما این است که هر ترم درس جدید داریم با استاد جدید مواجه می‌شویم، اظهار کرد: درخواست ما این است که بخش استادان بیشتر فعال شود و دانشجویان اعضای هئیت علمی رشته خودشان را بشناسند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1175341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =