جزئیات و میزان هدیه نقدی دانشگاه آزاداسلامی به اعضای هیئت علمی مشخص شد

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه از پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت گرامیداشت روز استاد، خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه دستورالعمل «هدیه روز معلم به اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی» را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

پرداخت هدیه به آقایان شاغل در دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی(ع)

در این دستورالعمل آمده است: براساس مصوبه شورای معاونین دانشگاه و در راستای تحقق راه‌کنش «تعلق سازمانی و بهره‌وری منابع انسانی با تلاش مستمر در جهت افزایش مشارکت و رضایتمندی آنان» در سند تحول و تعالی دانشگاه و به منظور قدردانی و بزرگداشت مقام شامخ استادان دانشگاه که به عنوان نقش آفرینان عرصه تعلیم و تربیت در نظام آموزش عالی با تکیه بر آموزش «حکمت‌بنیان» و «تربیت خِردمحور» و با تأسی از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، شکل‌گیری دانشگاه تمدن‌ساز سرلوحه خود قرار داده‌اند، بدین وسیله هدیه روز معلم معادل مبلغ 8 میلیون ریال (800 هزار تومان) برای اعضای هیأت علمی تمام‌وقت اعم از رسمی، پیمانی و قراردادی توسط واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه قابل پرداخت است.

براساس بندهای این دستورالعمل؛ به اعضای هیأت علمی نیمه‌وقت معادل یک دوم به مبلغ 4 میلیون ریال (400 هزار تومان) تعلق می‌گیرد.

اعضای هیأت علمی که از واحدی به واحد دیگر منتقل شده‌اند یا مأمور هستند،  از واحدی که حقوق دریافت می کنند هدیه مزبور قابل پرداخت است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1179588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =