وینیسیوس با رئال مادرید تمرین نکرد

وینیسیوس پس از اتفاقات جنجالی بازی با والنسیا در تمرین رئال مادرید غیبت کرد تا گمانه‌زنی‌ها در مورد او بیشتر شوند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، اتفاقاتی که در حاشیه و در جریان شکست ۱-۰ یکشنبه شب رئال مادرید مقابل والنسیا در مستایا رخ داد و وینیسیوس جونیور مورد هدف توهین‌های نژادپرستانه شدید از سوی هواداران حریف قرار گرفت، سبب شد تا بسیاری از شخصیت‌های مهم فوتبالی از او دفاع کنند. امروز باشگاه رئال مادرید به این موضوع واکنش رسمی نشان داد و با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد برای رسیدن به نتیجه لازم از طریق مراجع قضایی موضوع را پیگیری خواهد کرد. 

اخراج ۶ داور VAR بازی رئال-والنسیا توسط فدراسیون اسپانیا

طبق ادعای "UOL"، وینی قصد دارد به زودی در مورد اتفاقات اخیر مصاحبه کند و در آن تهدید خواهد کرد که اگر فدراسیون فوتبال اسپانیا و لالیگا علیه نژادپرستی اقداماتی جدی انجام ندهند، فوتبال اسپانیا را ترک خواهد کرد. اطرافیان او نیز توصیه کرده‌اند به ترک لالیگا فکر کند.

در اوج شایعات، ستاره برزیلی غایب بزرگ تمرین امروز رئال مادرید بود و کارلو آنچلوتی در مورد این غیبت گفت که وینی مصدومیتی جزئی داشت و به همین دلیل در تمرین حاضر نشد. این در حالی است که تیم پزشکی رئال در این مورد واکنشی نشان نداده است.

وینی به دلیل اخراج در بازی برابر والنسیا از بازی فردا مقابل رایو محروم است و ممکن است محرومیت او به دو جلسه نیز افزایش یابد.

آنچلوتی در نشست خبری امروز خود و در مورد شایعات جدایی وینی گفت: «خیر، وینی عاشق فوتبال و رئال مادرید است و شور و اشتیاقش را از دست نداده است. او از بازی فردا محروم است و اگر دو جلسه محروم شود، یک هفته به او استراحت خواهم داد تا برای بازی مقابل اتلتیک بیلبائو آماده شود. اگر محرومیت او همان یک بازی باشد، برابر سویا به میدان خواهد رفت.»

انتهای پیام/

کد خبر: 1182621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =