"مگه تموم عمر چند تا بهاره" سریالی طنز با چاشنی مسائل اجتماعی / سروش صحت بازهم موفق عمل می‌کند؟

"مگه تموم عمر چند تا بهاره" سریالی طنز با چاشنی مواجهه با مسائل اجتماعی است و سروش صحت نویسندگی و کارگردانی آن را به عهده دارد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، سروش صحت را با فیلم‌های طنز پرطرفداری که ساخته می‌شناسیم. لیسانسه‌ها، پژمان و غیره از جمله آثاری هستند که توانستند به خوبی با مخاطب ارتباط برقرار کنند و صحت به عنوان یک فیلمساز موفق در عرصه ساخت فیلم طنز به مردم معرفی شود.

"رهایم کن" درامی با استانداردهای شبکه نمایش خانگی / دوری از کلیشه‌ها نقطه‌قوت سریال بود

حالا او بعد از مدت‌ها دوباره به عرصه ساخت فیلم طنز بازگشته و با سریال "مگه تموم چند عمر بهاره" برای اولین بار پا به شبکه نمایش خانگی گذاشته است، سریالی که امید می‌رود همچون دیگر آثار سروش صحت بتواند موجب جذب مخاطب خود شود.

مگه تموم عمر چند تا بهاره

"مگه تموم عمر چند تا بهاره" که سریالی طنز با چاشنی مواجهه با مسائل اجتماعی است را سروش صحت و ایمان صفا نوشته‌اند و محمدرضا تخت‌کشیان تهی‌هکنندگی آن را به عهده دارد.

در خلاصه داستان این سریال آمده است که زندگی آرام اعضای خانواده ربانی با ورود ناخواسته یک مار، پیدا شدن یک نسخه خطی نفیس و یک حفره اسرارآمیز دچار تحولاتی می شود…‌

 علی مصفا، قدرت‌الله ایزدی، کاظم سیاحی، آناهیتا افشار، مجید یوسفی، گیلدا ویشکی و بیژن بنفشه خواه نیز از جمله بازیگران این سریال هستند.

تصویربرداری سریال جدید سروش صحت در شهرهای تهران، اصفهان و جزایز قشم و کیش انجام شده است و پنجشنبه ها ساعت ۸ صبح از پلتفرم نماوا پخش می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1187295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =