سرپرستان ۲ واحد دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شدند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی احکامی، سرپرستان واحدهای کیش و گچساران را منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور احکام جداگانه ای دکتر خسرو مرادی شهدادی را به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی کیش و دکتر امین محمدی دمیه را به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران منصوب کرد.

بیشتر بخوانید:

رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی مازندران منصوب شد

در متن احکام دکتر طهرانچی آمده است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر خسرو مرادی شهدادی
با اهدای سلام و تحیات
بنا به پیشنهاد سرپرست محترم دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب عالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی کیش» منصوب می شوید.
امید است با رعایت تقوای الهی و بهره‌گیری شایسته از توانمندی‌های سرمایه های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.
دکتر محمدمهدی طهرانچی

گفتنی است دکتر خسرو مرادی شهدادی با دارا بودن مدرک تحصیلی دکتری مدیریت مالی، عضو هیأت علمی واحد قشم است که پیش از این مدیر گروه مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم بوده است.

همچنین دکتر طهرانچی طی نامه‌ای جداگانه از زحمات دکتر مجتبی دستوری سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی کیش قدردانی کرد.

انتصاب سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران

برادر گرامی جناب آقای دکتر امین محمدی دمیه

با اهدای سلام و تحیات
بنا به پیشنهاد سرپرست محترم دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب عالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران» منصوب می شوید.
امید است با رعایت تقوای الهی و بهره گیری شایسته از توانمندی های سرمایه‌های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.
دکتر محمدمهدی طهرانچی

گفتنی است امین محمدی دمیه دارای مدرک دکتری فیزیولوژی ورزش و عضو هیأت علمی واحد گچساران است که پیش از این معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران بوده است.

دکتر طهرانچی همچنین طی نامه‌ای جداگانه، ضمن موافقت با استعفای دکتر امید ارغیش سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران و به دلیل استفاده از ظرفیت ایشان در جایگاه جدید، از تلاش های وی در زمان مدیریت در دانشگاه آزاد اسلامی تقدیر و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1209756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =