بقائی: توسعه روابط با عراق در صدر اولویت‌های تهران است

سخنگوی وزارت خارجه نوشت که توسعه روابط با عراق در صدر اولویت‌های تهران است.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز؛ اسماعیل بقائی، سخنگوی وزارت خارجه ایران پس از ورود هیئت سیاسی ایران به ریاست وزیر امور خارجه به بغداد در شبکه ایکس نوشت: درود بر عراق بزرگ و برادر. به همراه وزیر امور خارجه وارد بغداد شدیم و پس از ادای احترام به فرماندهان پیروزی، با برادران عراقی خود، از جمله رئیس‌جمهور، نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه عراق، دیدار و گفت‌وگو خواهیم کرد.

وی افزود: توسعه روابط با عراق، که پیوندهای عمیق فرهنگی و تمدنی ما را به یکدیگر پیوند داده است، همواره در صدر اولویت‌های تهران باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/

کد مطلب: 1310604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha