امتحانات مدارس روزانه غیرحضوری برگزار می‌شود

رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: همه امتحانات مدارس روزانه درتمام مقاطع به استثنا فنی و حرفه ای به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ فردین یاوری ظهر امروز در گفتگویی اظهار کرد: همه امتحانات دانش آموزان مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم در سال تحصیلی ۱۳۹۹_۱۴۰۰ که در مدارس روزانه ثبت نام کرده‌اند به صورت غیرحضوری از ۶ دی ماه آغاز و تا ۲۵ دی ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تدوین و اجرای برنامه امتحانات برعهده مدیر با هماهنگی شورای مدرسه است، افزود: نحوه برگزاری این امتحانات بر اساس صلاحدید شورای مدرسه می‌تواند بر بستر شاد و یا سایر نرم افزارهای استاندارد بومی باشد.

رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به اینکه مرجع بررسی به شکایت در خصوص نمرات شورای همان مدرسه است، گفت: امتحانات دروس عمومی مقطع متوسطه دوم رشته‌های فنی و حرفه‌ای که نیازمند بررسی شایستگی‌های فنی دانش آموز است به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

امتحانات بزرگسالان و عملی مقاطع فنی و حرفه‌ای به صورت حضوری برگزار می‌شود

یاوری تصریح کرد: امتحانات مقطع متوسطه فنی و حرفه‌ای که بر اساس شایستگی‌های فنی و به صورت مهارتی است به شکل تراکمی و حضوری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در گروه‌های حداکثر پنج نفره، از ۶ الی ۲۵ دی ماه به صورت حضوری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: نحوه برگزاری امتحانات جاماندگان تحصیلی سال گذشته، داوطلبان پایه‌های ششم، نهم و اخذ مدرک دیپلم، ایثارگران، بزرگسالان دولتی و غیردولتی، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد با برنامه‌ی متفاوتی نسبت به سایر موارد برگزار می‌شود.

رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی آموزش و پرورش استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: امتحانات داخلی این دسته از دانش آموزان به صورت حضوری در بازه زمانی ۶ الی ۲۵ دی برگزار می‌شود و امتحانات نهایی نیز به صورت حضوری از ۱۵ دی ماه لغایت هشت بهمن ماه اخذ می‌شود.

انتهای پیام/

منبع:مهر

کد خبر: 1085188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =