فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی تضمین شده وارد بازار کار می‌شوند

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در طرح پویش دانشجویان ما همزمان با تحصیل، در محیط‌های کار مهارت‌های لازم را کسب می‌کنند. در واقع با توجه به تفاهم‌نامه‌های موجود،‌ دانشجوی ما پس از فارغ‌التحصیلی به صورت تضمین شده وارد بازار کار و اشتغال می شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، شانزدهمین دوره اجلاس سراسری روسای شوراهای تخصصی آموزشی استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی با تشکیل دو کمیسیون تخصصی و چهار محور اصلی، به میزبانی واحد نجف آباد برگزار شد.

 جواد علمایی، معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی در این اجلاس گفت: تبیین بخش‌نامه‌ها و دستورالعمل‌هایی که از سوی سازمان مرکزی به استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ می‌شود. همچنین جمع‌آوری نظرات معاونان آموزشی که مبنای صدور بخشنامه‌های آتی از مهمترین اهداف برگزاری این گردهمایی است.

وی از برگزاری کلاس‌های حضوری دروس عملی خبر داد و گفت: در بحث آموزش، به ترکیبی از برگزاری کلاس‌ها به صورت مجازی و حضوری رسیدیم.

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: در شرایط پاندمی کرونا، ناچار بودیم آموزش را در بستر فضای مجازی ارائه دهیم، ولی اکنون می‌توانیم دروسی را در این بستر ارائه کنیم که جنبه عملی و مهارت‌ورزی نداشته باشند. دروس عملی باید به صورت حضوری برگزار شوند. همچنین بحث مهارت‌ورزی در مدارس مهارتی و به صورت کاملاً حضوری انجام می‌شود.

وی دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای نجف آباد و اصفهان را از پیشگامان طرح پویش دانست و افزود:‌ در طرح پویش دانشجویان ما همزمان با تحصیل، در محیط‌های کار مهارت‌های لازم را کسب می‌کنند. در واقع با توجه به تفاهم نامه‌های موجود،‌ دانشجوی ما پس از فارغ‌التحصیلی به صورت تضمین شده وارد بازار کار و اشتغال می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1124311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =