بیانیه زنان سینماگر بساط ضعیف‌کشی و باج‌خواهی‌ها را جمع می‌کند / نباید به مسئولان امیدوار بود

گوینده و مجری پیشکسوت تلویزیون گفت: انتظار داریم با بیانیه زنان سینما گر بساط ضعیف کشی، باج‌خواهی‌ها و استفاده از قدرت و تحقیر و آزار و اذیت دیگران جمع شود.

احترام برومند گوینده و مجری پیشکسوت تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره بیانیه زنان سینماگر اظهار کرد: تا به حال این کمپین بسیار خوب پیش رفته است و امیدوارم کمیته‌ای که برای رسیدگی به موضوع رفتارهای آزاردهنده نسبت به زنان سینماگر تشکیل شده بتواند به چنین مسائلی بیشتر رسیدگی کند و به اهداف خود که رفع زمینه‌های بروز مسائل این چنینی است دست یابد، چرا که اگر چنین اتفاقاتی رخ داده باشد که حتما چنین بوده با وجود کمپینی که در این راستا به راه افتاده است، این امور مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: انتظار داریم با این بیانیه بساط ضعیف کشی، باج‌خواهی‌ها و استفاده از قدرت و تحقیر و آزار و اذیت دیگران در کشور ما به کمترین حد ممکن برسد. البته باید گفت که این گونه مسائل نه تنها در عرصه هنر بلکه در همه زمینه‌ها وجود دارد.

بیشتر  بخوانید:

بیانیه زنان سینماگر ایرانی علیه آزارگران جنسی در تاریخ ثبت خواهد شد / لزوم جلوگیری از بروز چنین مسائلی در آینده

برومند اضافه کرد: فکر نکنیم این گونه مسائل تنها در ایران وجود دارد و مختص کشور ماست، من معتقدم سینمای ما در زمره بهترین کشورهای دنیا قرار دارد البته باید گفت تا زمانی که بشر هست کارهای خبط و خطا نیز وجود دارد.

مجری و بازیگر پیشکسوت تلویزیون با بیان اینکه مسئله خشونت و آزارگری بر زنان در محیط سینما به خودی خود یک مسئله گسترده و پیچیده است ادامه داد: البته انتخاب پنج نفر نماینده در این زمینه، یک قدم بسیار خوب به شمار می‌رود و بررسی‌های صورت گرفته اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: قرار نیست مسئولان در این راستا کاری انجام دهند بلکه اعضای کمیته انتخاب شده می‌خواهند تا کسانی که در این امور متخصص هستند به کار گرفته شده و توسط آنها اهداف خود را پیش ببرند و ما نباید در این مورد به مسئولان امیدوار باشیم.

بر اساس این گزارش، چندی پیش بود که سمیه میرشمسی دستیار و برنامه‌ریز سینما از رفتار نامناسب یک بازیگر مرد و مشکلات زنان در پشت‌صحنه تولیدات سینمایی پرده برداشت. این افشاگری موجب شد تا جمعی از زنان دست اندرکار سینما در اعتراض به خشونت علیه زنان در این عرصه بیانیه‌ای صادر کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1137471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =