افزایش حق عائله‌مندی بازنشستگان کشوری

مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش حق عائله‌مندی بازنشستگان کشوری خبر داد و گفت: مبلغ عائله‌مندی ۸۱۴ هزار و ۷۷۹ تومان و حق اولاد نیز ۳۱۶ هزار و ۸۵۸ تومان خواهد بود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، علی خدامی مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: برای بازنشستگانی که تاریخ ازدواج خودشان و تاریخ تولد فرزندانشان قبل از سال ۱۴۰۱ باشد، مبلغ عائله‌مندی ۴۰۷ هزار و ۳۸۹ تومان و حق اولاد هم صد و ۵ هزار و ۶۱۹ تومان محاسبه خواهد شد.

بیشتر بخوانید

واریز حقوق اردیبهشت بازنشستگان

به گفته مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری، بر اساس مصوبه دولت در صورتیکه تاریخ ازدواج بازنشسته و تاریخ تولد فرزند یا فرزندان ایشان در سال ۱۴۰۱ ثبت شده باشد، مبلغ عائله‌مندی ۸۱۴ هزار و ۷۷۹ تومان و حق اولاد نیز ۳۱۶ هزار و ۸۵۸ تومان خواهد بود.

او گفت: این افزایش در راستای مفاد بندهای (۲) و (۱۰) مصوبه هیئت وزیران در ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ درباره «تعیین حقوق و مزایای کارکنان شاغل و بازنشسته» صادر شده است و تنها بازنشستگانی مشمول این بخشنامه می‌شوند که دستگاه و ذی‌حسابی محل اشتغال آن‌ها دارای ردیف بودجه بوده و تحت پوشش این صندوق باشند و بنابراین، دستگاه‌های فاقد ردیف بودجه مشمول این بخشنامه نخواهند شد و موضوع باید از دستگاه اجرایی مربوطه پیگیری شود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1141201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =