رتبه‌بندی مراکز مشاوره دانشگاه آزاد اسلامی انجام شد

نخستین گردهمایی معرفی و تقدیر از مراکز مشاوره برگزیده دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز،  نخستین گردهمایی معرفی و تقدیر از مراکز مشاوره برگزیده دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ با حضور  محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد برگزار شد.

نظر به اهمیت و جایگاه مشاوره در سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی و با توجه به اینکه در دانشگاه آزاد اسلامی بیش از ۲۰۰ دفتر و مرکز مشاوره با حضور ۱۵۰۰ مشاور در حال خدمت رسانی به دانشگاهیان و گسترش این خدمات هستند، سازماندهی و نظارت کیفی بر عملکرد مراکز مشاوره در اولویت برنامه ریزی های معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی است.

 در همین راستا برای نخستین بار تمامی مراکز مشاوره دانشگاه آزاد اسلامی توسط تیم متشکل از ۲۰ سوپروایزران حائز صلاحیت در حوزه های مشاوره و روانشناسی از بهمن ۱۴۰۰، در ۷ محورکلی (ساختار فیزیکی، تجهیزات مرکز، نیروی انسانی، ساختار اداری، وضعیت پذیرش مراجعان، فعالیت های حمایت گرانه و آموزش،  فرآیند مشاوره) و ۴۰ شاخص مورد ارزیابی قرار گرفت و رتبه بندی شدند. 

در طراحی این شاخص ها از تمامی ویژگی های استاندارد و جامع جهت فعالیت یک مرکز مشاوره تخصصی و معطوف به اسناد بالادستی و آیین‌نامه‌ مراکز مشاوره امین دانشگاه آزاد اسلامی استفاده شده است.

رتبه بندی و نتایج این ارزیابی ها در مراسمی با حضور دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر جهان بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد و  از ۱۲ مرکز مشاوره ممتاز، برتر، موفق و ساعی در واحدهای سطح ویژه، سطح یک و سطح دو به شرح زیر تقدیر شد:

رتبه ممتاز :
در بین واحدهای سطح ویژه: مرکز مشاوره واحد اهواز
در بین واحدهای سطح یک: مرکز مشاوره واحد بهبهان
در بین واحدهای سطح دو: مرکز مشاوره واحد تربت جام

رتبه برتر:
در بین واحدهای سطح ویژه: مرکز مشاوره واحد بندرعباس
در بین واحدهای سطح یک: مرکز مشاوره واحد آزادشهر
در بین واحدهای سطح دو: واحد فردوس

رتبه موفق:
در بین واحدهای سطح ویژه: مرکز مشاوره واحد کرمان
در بین واحدهای سطح یک: مرکز مشاوره واحد زنجان
در بین واحدهای سطح دو: مرکز مشاوره واحد ارسنجان

رتبه ساعی:

در بین واحدهای سطح ویژه: مرکز مشاوره واحد خرم آباد
در بین واحدهای سطح یک: مرکز مشاوره واحد آمل
در بین واحدهای سطح دو: مرکز مشاوره واحد زابل

انتهای پیام/

کد خبر: 1144704

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =