حضور دانشگاه آزاد اسلامی در سومین نمایشگاه شهر هوشمند ایران/ وزیر کشور از غرفه دانشگاه آزاد اسلامی بازدید کرد

دانشگاه آزاد اسلامی با عرضه محصولات فناورانه در حوزه شهر هوشمند و مدیریت شهری و روستایی در سومین نمایشگاه شهر هوشمند ایران حضور فعالی دارد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، غرفه دانشگاه آزاد اسلامی با عرضه محصولات فناورانه واحدهای دانشگاه در حوزه شهر هوشمند و مدیریت شهری و روستایی در سومین نمایشگاه شهر هوشمند ایران فعال است.

در غرفه دانشگاه آزاد اسلامی محصولات مرتبط با شهر هوشمند و مدیریت شهری و روستایی شرکت های دانش بنیان و شرکت های مستقر در مراکز رشد، مراکز تحقیقاتی، و ... واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان، نجف آباد، قزوین، واحد الکترونیکی، دماوند، ساوه، اراک، کرج، یادگار امام خمینی (ره)، علوم و تحقیقات، اسلامشهر و ... عرضه شده است.

سومین نمایشگاه شهر هوشمند ایران توسط دکتر احمد وحیدی وزیر کشور افتتاح شد.

 وحیدی در ادامه با حضور در غرفه دانشگاه آزاد اسلامی، از محصولات فناورانه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی بازدید و با مسئولان غرفه گفت‌وگو کرد.

سومین نمایشگاه شهر هوشمند ایران Smart City Expo 2022 با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و حمایت وزارت کشور (مرکز توسعه دولت الکترونیک، فناوری اطلاعات و آمار)، از دوازدهم الی چهاردهم تیرماه سال ۱۴۰۱ در مصلی تهران از ساعت 9 تا 18 در حال برگزاری است.

در سومین دوره از نمایشگاه  شهر هوشمند، ۲۳۰ استارت‌آپ، شرکت دانش‌بنیان و فناوری حضور دارند، همچنین تعداد زیادی از شهرداری‌های کشور با حضور در این نمایشگاه خدمات خود را به عموم مردم ارائه کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1146411

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =