ورود سگ به پارک جرم محسوب می‌شود

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت:‌ ورود سگ به پارک ممنوع است و جرم محسوب می‌شود. ما با این موضوع برخورد می‌کنیم.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز،  سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت:‌ بر اساس طرحی، تمام کلانتری‌ها و یگان امداد را مکلف کردیم که بحث ایجاد یک فضای مناسب و برخورد با تمام عناصر آلوده کننده پارک‌ و تفرجگاه‌ها را به طور جدی در دستور کار خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید

حمله مرگبار سگ‌های ولگرد به کودک ۴ ساله

وی ادامه داد:‌ این طرح در دستور کار روزانه آن‌هاست و هر روز بالغ بر ۲ هزار پارک زیر نظر کلانتری و یگان امداد قرار گرفته است.

رحیمی با بیان اینکه در این طرح، پارک‌ها از لوث وجود اراذل و اوباش، مزاحمان نوامیس، معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر پاک خواهند شد، گفت:‌ اخیرا با توجه به دستور جدیدی که صادر کردیم، بحث ورود سگ ها به پارک ها نیز مطرح شد؛ برخی با سگ‌ها به پارک وارد می‌شوند و رعایت نیز نمی‌کنند، به خصوص درباره سگ‌های بسیار بزرگ که حتی دیدن آن برای برخی رعب آور است. رسیدگی به این موضوع نیز در دستور کار قرار گرفته است که اعلام می‌کنیم ورود همه این‌ها به پارک ممنوع است.

فرمانده انتظامی پایتخت افزود:‌ این اقدامات از نظر ما جرم محسوب می‌شود و جرم مشهود است که برخورد قانونی با این ها صورت خواهد گرفت.

رحیمی درباره شیوه نظارت بر پارک و تفرجگاه ها نیز اظهار کرد:‌ در برخی موارد که فضا اجازه می‌دهد همکاران با موتور و خودرو حضور خواهند داشت اما بیش از ۹۰تا ۹۵ درصد به صورت پیاده تردد می‌کنند که مردم با دیدن پلیس احساس آرامش کنند؛ همکارانم به صورت گشت های دو یا سه نفره در اغلب پارک‌ها حرکت می‌کنند. این اقدام تا لحظه‌ای که مردم در پارک‌ها حضور دارند و در حال استفاده هستند، استمرار خواهد داشت.

کد خبر: 1146973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • یک ایرانی IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
      0 0
      عالی است ، همه مردم در این طرح پشتیبان نیروی انتظامی هستند و اراذل و اوباش و مرفهین بی درد که به این طرح اعتراض دارن اول باید بیان خسارتهای مادی و روانی و جسمی و زندگی نابود شده کسانی رو که توسط این سگها آسیب دیدن و خیلی هاشون همین الآن روی تخت بیمارستان هستند جبران کنن و مجازاتش رو پس بدن بعدش ژست حامی حقوق حیوانات رو به خودشون بگیرند و واسه سگها اشک تمساح بریزن .