دانشگاه آزاد بجنورد میزبان نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان خراسان شمالی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی از میزبانی واحد بجنورد برای برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار این استان خبر داد.

غلام رضا کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز در بجنورد درخصوص برنامه‌های این واحد به مناسبت هفته پژوهش و فناوری گفت: مسئولیت برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار استان خراسان شمالی بر عهده دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد است که با ریاست استانداری خراسان شمالی و با حضور دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، دستگاه های اجرایی، سازمان ها، و شرکت‌های استان از 14 آذرماه به مدت سه روز و با همکاری اجرایی پارک علم و فناوری استان در این واحد دانشگاهی افتتاح خواهد شد.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد خراسان شمالی گفت: نمایشگاه هفته پژوهش در دو بخش پژوهشی با بیش از ۳۵ غرفه برای دستگاههای اجرایی و دانشگاه ها در نظر گرفته شده و بخش دیگر آن بخش فناوری است که به صورت محیط باز و بدون غرفه بندی برپا می شود که هر دو نمایشگاه در کنار یکدیگر و در دو سالن مجزا جنب سالن فرهیختگان دانشگاه در محیطی با متراژ بیش از ۱۰۰۰ متر مربع برپا می شود.

کاظمی درخصوص سخنرانی‌های علمی و کارگاه‌های آموزشی در هفته پژوهش استان بیان کرد: 20 عنوان سخنرانی با توجه به نیاز روز و مباحث لازم برای دانشجویان در رشته‌های مختلف تحصیلی توسط استادان و نمایندگان دستگاه های اجرایی استان در رشته هایی همچون برق، تربیت‌بدنی، علوم تربیتی، روانشناسی، شیمی، عمران، کارآفرینی معارف و مرکز رشد و شرکت های دانش بنیان ارائه می شود که علاقمندان با توجه به زمان بندی انجام شده می توانند از مباحث بهره کافی ببرند.

وی افزود: مراسم اختتامیه هفته پژوهش در روز هفدهم آذرماه با حضور مسئولان دانشگاه و استان، پژوهشگران، سخنرانان و دانشجویان برتر در سالن فرهیختگان دانشگاه آزاد بجنورد برگزار خواهد شد و برگزیدگان، پژوهشگران، فن آوران و کارآفرینان برتر  با ارزیابی انجام شده توسط سازمان برنامه و بودجه استان معرفی می شوند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد در خاتمه افزود: علاقمندان و پژوهشگران می‌توانند از ساعات 9 الی 17 جهت بازدید از این نمایشگاه اقدام کنند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1162313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =