جزئیات نحوه برگزاری آزمون جامع دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد

شیوه‌نامه اجرایی آزمون جامع دانشجویان دوره دکتری تخصصی (غیرپزشکی) در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۲ ـ ۱۴۰۱ ابلاغ شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمد علی‌اکبری، معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی و اکبر اشرفی قائم مقام معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل «شیوه‌نامه اجرایی آزمون جامع دانشجویان دوره دکتری تخصصی (غیرپزشکی) در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۲ ـ ۱۴۰۱  » را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان‌ها ابلاغ کردند.

دستورالعمل نمره قابل قبول دانشجویان دوره دکتری تخصصی تشریح شد

این دستورالعمل مطابق با ردیف دوم راه‌کنش‌ها، اقدامات و اهداف کمی متناظر با آنها، متناسب‌سازی و تعادل‌بخشی به دوره های تحصیلی در سند تحول و تعالی، افزایش کیفیت و یکسان‌سازی نحوه برگزاری و اجرای مناسب ارزیابی جامع دوره دکتری تخصصی تدوین و ابلاغ شده است.

براساس این دستورالعمل؛ آزمون کتبی جامع در تمامی رشته‌ها استانی بوده (به استثنای واحدهای ویژه مستقل) و به صورت حضوری و متمرکز برگزار می‌شود. بخش شفاهی آزمون جامع به صورت حضوری در واحد دانشگاهی برگزار می‌شود. همچنین ارزیابی جامع در محل های تعیین‌شده توسط کمیته برگزاری استان (با هماهنگی واحدهای دانشگاهی) و با نظارت آن کمیته برگزار می‌شود.

در این شیوه نامه آمده است: آزمون جامع تمامی رشته ها در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۲ ـ ۱۴۰۱ از تاریخ 30 اردیبهشت تا 12 خرداد ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

واجدین شرایط ثبت‌نام در ارزیابی جامع باید مطابق تقویم آموزشی نسبت به ثبت‌نام در واحد دانشگاهی اقدام کرده باشند در غیر این صورت حق شرکت در آزمون جامع را ندارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1169440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
      0 0
      .سلام . من کاردانی علوم تربیتی دارم میتونم بدون آزمون همین رشته رو برای کارشناسی بخونم