عین‌الهی: ضربه به سر آقای سجادی خیلی شدید نبوده است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آخرین وضعیت مصدومان حادثه سقوط بالگرد حامل ورزش و جوانان که روز گذشته چهارم اسفندماه سقوط کرد را تشریح کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، عین‌اللهی عصر امروز در حاشیه عیادت از وزیر ورزش و جوانان و سایر مصدومان سانحه سقوط بالگرد در بافت در محل بیمارستان شهید باهنر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حادثه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش و همراهان بسیار تلخ و سنگینی بود و حدود ۱۹ مصدوم و یک فوتی داشت.

آخرین وضعیت مصدومان سقوط بالگرد / حال عمومی وزیر ورزش امیدوارکننده است

وی بیان کرد: با توجه به اینکه در همان لحظه سقوز بالگرد دوستان اورژانس و حوزه سلامت شهر بافت آمدند و به خوبی کارهای اولیه مجروحان را انجام دادند و انتقال هم به خوبی انجام گرفت، الحمدالله فوتی دیگری نداشتیم.

وزیر بهداشت ابراز داشت: از ۱۹ بیماری که مصدوم شدند ۹ بیمار در آی سی یو و ۱۰ نفر در بخش بستری بودند که تعدادی از آنها مرخص شدند و الان ۴ نفر در بخش بستری و ۴ بیمار هم در آی‌سی‌یو هستند که حال‌شان به نسبت بدتر است.

عین‌اللهی تصریح کرد: حال وزیر ورزش و مدیران کل ورزش و جوانان استان‌های کرمان و آذربایجان شرقی به نسبت دیگران مساعد نیست.

وی در تشریح آخرین وضعیت سلامت سجادی وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: موجب خوشحالی‌ست که ضربه به سر وی خیلی شدید نبوده و خونریزی خفیف است و نیازی به عمل جراحی ندارد، اما یکی از مهره‌های گردنی دچار شکستگی خفیف شده است.

وزیر بهداشت افزود: بیشترین صدمه را در قفسه سینه وزیر ورزش خورده و در دو طرف حدود ۳۰ درصد از ریه دچار صدمه شده است و این مشکلی که از نظر جسمی ایجاد شده به علت ضایعه سر و ناشی از مشکلات قفسه سینه است.

عین‌اللهی اظهار کرد: با رسیدگی‌های خیلی خوب و فوق‌تخصصی که در استان کرمان انجام شده و جای تشکر دارد، علایم حیاتی وزیر ورزش ثابت است و سطح هوشیاری وی هم بهتر شده و وقتی دارو را کم کنیم به بالای ۹ می‌رسد که خوب است و فکر می‌کنم خطر برطرف شده و این دوره نقاهت ادامه خواهد داشت و وی ان‌شاءالله به‌سلامتی برمی‌گردد.

پایان پیام/

کد خبر: 1172473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =