یازدهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان از ۱۷ اردیبهشت آغاز می‌شود

مرحله منطقه‌ای یازدهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران از ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ به میزبانی معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از سازمان جهاد دانشگاهی تهران، در این مرحله از مناظرات دانشجویی ۱۶ گروه از دانشگاه‌های تهران، البرز و قزوین با یکدیگر رقابت می‌کنند.

کرسی‌های نقد و مناظره علمی به بخش ویژه جشنواره حرکت افزوده شد

۱۳ نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه تهران و جهاد دانشگاهی داوری این رقابت را بر عهده دارند و تا روز سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ادامه دارد.

مرحله نهایی(فینال) و مراسم اختتامیه این مناظرات در روز سه‌شنبه از ساعت ۱۴ تا ۱۷ در «تالار دانشجو» دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می‌شود. گروه‌های دانشجویی برگزیده در مرحله منطقه‌ای به مرحله کشوری مسابقات مناظره دانشجویی راه پیدا می کنند.

التزام به اخلاق علمی در نقد و نقل آرا، اشخاص و آثار، پرهیز از ورود به نزاع‌های غیر علمی و مجادلات روزمره و مرسوم، اهتمام به روزآمدی و کارآیی مباحث، نقل‌ها و منابع و اهتمام به واقعی بودن دفاع از موضوعات(در حد امکان) خط مشی این مسابقات است.

مسابقات ملی مناظره دانشجویان هر سال با هدف تقویت و پرورش روحیه حق و حق‌طلبی و فرهنگ گفت‌وگوی سازنده، تولید علم و اندیشه و ارائه مطالب علمی جذاب برای دانشجویان برگزار می‌شود.

کد خبر: 1180225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =