افزایش ۱۸ درصدی دانش‌آموزان مدارس سما در استان آذربایجان شرقی 

معاون امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی از افزایش بیش از ۱۸ درصدی تعداد دانش آموزان مدارس دانشگاه آزاد اسلامی این استان خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جعفر پاشایی معاون امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در جلسه شورای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی از افزایش بیش از ۱۸ درصدی تعداد دانش آموزان مدارس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی خبر داد و گفت : در مقایسه با سال گذشته تعداد دانش آموزان دختر و پسر در مقاطع مختلف ابتدایی، دوره اول و دوم متوسطه  و هنرستان های دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی با افزایش ۱۸ درصدی از تعداد ۴ هزار و ۷۶۲ دانش آموز در مقاطع مختلف به ۵ هزار و ۵۹۷ نفر در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲رسید.  

بیشتر بخوانید:

پیش‌بینی بورسیه ۲ هزار دانشجو در طرح پویش استان آذربایجان شرقی

وی افزود: با توجه به سیاست گذاری ها و برنامه ریزی های آموزشی مدارس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و همچنین جذب مدرسان مجرب و افزایش امکانات فرهنگی و ورزشی شاهد جذب دانش آموزان بیشتری هستیم.

پاشایی ضمن تقدیر از تلاش همه واحد های استان اضافه کرد : در بین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی اهر، بناب، تبریز، سراب، شبستر، مراغه، مرند، ملکان، ممقان و میانه بیشترین درصد افزایش متعلق به واحد اهر است که تعداد دانش آموزان این واحد از ده نفر به ۲۷۰ نفر دانش آموزان در همه مقاطع رسیده است.  

در پایان جلسه از روسای واحد هایی که افزایش بالایی در جذب دانش آموزان در همه مقاطع دخترانه و پسرانه داشتند با اهدای لوح سپاس  تقدیر شد.

انتهای پیام/    

کد خبر: 1204137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =