طعنه رونالدو به مسی!/ ایموجی‌های خنده در واکنش به سوم شدن ستاره آرژانتینی

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، واکنشی طعنه آمیز به سوم شدن لیونل مسی در رقابت با کیلیان امباپه و ارلینگ هالند در سال 2023 به انتخاب فدراسیون بین المللی آمار و تاریخ فوتبال نشان داده است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، فدراسیون بین المللی آمار و تاریخ فوتبال هر ساله در روزهای پایانی ماه دسامبر بهترین بازیکنان سال را همراه با شاخص‌ها و وضعیت عملکرد بازیکن در هر شاخص منتشر می‌کند. به انتخاب این نهاد، ارلینگ هالند بهترین بازیکن سال 2023 فوتبال بوده است و کیلیان امباپه و لیونل مسی هم در رده دوم و سوم قرار دارند.

بیشتر بخوانید:

کریستیانو رونالدو بهترین گلزن سال می‌شود؟

دو ماه پیش و زمانی که مسی توپ طلای هشتم خود را به دلیل هدایت تیم ملی آرژانتین تا قهرمانی در جام جهانی قطر 2022 دریافت کرد، بسیاری استدلال می‌کردند که مسی به جز کسب عنوان قهرمانی جهان، در بقیه سال عملکرد بهتری از دو رقیبش، به خصوص ارلینگ هالند با کسب سه گانه تاریخی با منچسترسیتی، نداشته است و دو بازیکن دیگر برای کسب توپ طلا شایسته‌تر بوده‌اند.

این انتخاب فدراسیون بین المللی آمار و تاریخ فوتبال به نوعی هم راستا با این نظر بوده است و دوباره بحث‌هایی را در مورد نامشخص بودن شاخص‌های هر جایزه در دنیای فوتبال در شبکه‌های اجتماعی داغ کرده است.

اتفاق جالب وارد شدن کریستیانو رونالدو به این بحث بوده است. او در اینستاگرام و زیر پست خبر اول شدن هالند و سوم شدن مسی در حساب کاربری نشریه ابولای پرتغال، با چند ایموجی خنده واکنش داده است. حرکتی که بسیاری آن را طعنه به مسی ارزیابی کرده‌اند. رونالدو در دو ماه اخیر بارها با لایک کردن و گذاشتن کامنت‌های این چنینی زیر پست‌هایی که عملکرد مسی را در سال 2023 زیر سوال می‌برند خبرساز شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1213143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مصطفی باقریان US ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
      0 0
      چه فشاری میخوره پنالدوفقط نشسته و منتظر درمورداسطوره (مسی) مطلب بنویسند و سریع یه چیزی بگه خودشوخالی کنه🤭🤣🤫