مسئولان صدا و سیما علاقه‌ای به بچه‌ها ندارند / ساخت برنامه کودک سخت‌تر از گذشته

مجری برنامه کودک گفت: مسئولان صدا و سیما علاقه‌ای به بچه‌ها و سبک و سیاق تربیت صحیح کودکان و سرگرمی آنان ندارند و به همین دلیل همکاری لازم را با اهل فن نمی‌کنند تا آنها برنامه‌ای در این زمینه تولید کنند.

الهه رضایی مجری برنامه کودک در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره چرایی نبود برنامه مناسب برای کودک و نوجوان در تلویزیون اظهار کرد: متاسفانه از نظر مسئولان رسانه ملی کودکان زیاد مهم نیستند البته نمی‌توان گفت که هیچ برنامه مناسبی وجود ندارد ولی خب تعدادشان بسیار کم است.

بیشتر بخوانید:

بازیگران بازی در فیلم کودک را بچه بازی می‌دانند / قصه‌نویس کودک نداریم

رضایی با بیان اینکه در طول سال‌های گذشته کودکان برای مسئولان اهمیت چندانی نداشته‌اند، گفت: متاسفانه مسئولان جهت ساخت یک برنامه مناسب برای کودکان از نظر کارشناسان بهره‌مند نمی‌شوند تا برنامه‌هایی را تولید کنند که کارایی لازم را داشته باشد.

مجری تلویزیون ادامه داد: به نظر من مسئولان صدا و سیما هیچ علاقه‌ای به بچه‌ها و سبک و سیاق تربیت صحیح کودکان و سرگرمی آنان ندارند و به همین دلیل همکاری لازم را با اهل فن نمی‌کنند تا آنها برنامه‌ای در این زمینه تولید کنند.

الهه رضایی

رضایی اظهار کرد: با توجه به پیشرفت بالای تکنولوژی، برنامه‌سازی برای کودکان و نوجوانان بسیار سخت‌تر از گذشته است و قطعا این امر نیاز به همفکری بیشتری داشته و حضور اهل فن در این زمینه بسیار احساس می‌شود اما از متخصصان استفاده لازم نمی‌شود چرا که هزینه‌بر و زمان‌بر است.

وی در پاسخ به اینکه آیا در طول این سال‌ها اقدام به ساخت برنامه کرده‌اید یا خیر، گفت: من به دلیل گرفتاری‌هایی که داشتم نمی‌توانستم به عرصه فیلمسازی ورود کنم ولی همکارانم در این زمینه طرح‌هایی ارائه کردند که مورد حمایت لازم قرار نگرفت و نتوانستند موافقت مسئولان را جلب کرده و ایده‌هایشان را اجرایی کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1124801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =