واکسن نزده‌ها برای انجام فرآیند واکسیناسیون اقدام کنند

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی و تکمیل فرآیند واکسیناسیون دو گام مهم در مسیر پیشگیری و کنترل بیماری کرونا به شمار می رود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، حسن لطفی با بیان اینکه متاسفانه مجددا شاهد افزاش آمار مبتلایان و جان باختگان کرونا به دنبال شیوع سویه جدید این بیماری در سطح کشور هستیم، بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک، تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: ستاد ملی مقابله با کرونا تا به امروز کاملا بر اساس موازین علمی و تخصصی گام برداشته و این امر جای تشکر دارد و لازم است که این نگاه کارشناسانه از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا دنبال شود.

وی در ادامه اظهار کرد: اما نکته حائز اهمیت این است که باید پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا با جدیت در سطح جامعه دنبال شود. تجربه نشان داده رعایت پروتکل ها موثرترین راه برای مقابله با این بیماری است. استفاده از ماسک نیز در پیشگیری از این بیماری حائز اهمیت است.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: از سوی دیگر لازم است که بحث واکسیناسیون در کنار رعایت پروتکل ها با جدیت دنبال شود. افرادی که واکسن کرونا را تاکنون دریافت نکرده اند لازم است نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند. با رعایت پروتکل های بهداشتی و تکمیل فرآیند واکسیناسیون در مسیر پیشگیری از این بیماری گام برداشته ایم.

منبع:ایسنا

کد خبر: 1149807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =