ضرورت موضع‌گیری دستگاه سیاست خارجی درباره هتاکی‌‎ به شیعیان

مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه تهران نسبت به برخورد با عزاداران حسینی در کشورهای همسایه واکنش نشان داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه تهران در بیانیه‌ای نسبت به برخورد با عزاداران حسینی در کشورهای همسایه واکنش نشان داد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: متاسفانه امسال در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، بیش از پیش شاهد برخوردهای قهری و ممانعت از برگزاری مراسم عزاداری شیعیان و محبین امیرالمومنین (ع) بودیم. به گونه‌ای که در همسایگی ما در شمال و جنوب ایران و بطور مشخص در افغانستان، جمهوری اذربایجان و بحرین، محدودیت و ممنوعیت‌هایی برای برگزاری مراسم سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) برقرار بود و با شیعیان و محبان اهل‌بیت (ع) در این کشورهای به ظاهر مسلمان، برخوردهای قهرآمیزی صورت گرفت.

در این بیانیه تصریح شده است: ما دانشجویان عدالتخواه دانشگاه تهران خواستار موضع گیری مناسب دستگاه سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران در مقابل اینگونه هتاکی‌‎ها و گستاخی‌ها نسبت به شیعیان و محبان اهل بیت (ع) هستیم.

در بخش پایانی این بیانیه خاطرنشان شده است: همچنین به سران حکومت‌‎ها هشدار می‌‎دهیم که در عناد و دشمنی نسبت به اهل بیت رسول اکرم (ص) سرنوشتی بهتر از سرنوشت حاکمان ظالم و فاسق سابق نخواهید داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1150253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =