قرعه‌کشی خودرو تا پایان سال حذف خواهد شد

سخنگوی وزارت صمت از حذف قرعه کشی خودرو تا پایان سال خبر داد و گفت: احتمالاً در این دوره شاهد خروج یک الی دو خودروی دیگر از قرعه کشی خواهیم بود.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، امید قالیباف گفت: سومین دوره قرعه کشی خودرو از فردا به مدت ۳ روز تا  جمعه  ۱۸ شهریور آغاز خواهد شد. همچنین در سومین دوره قرعه کشی یکپارچه حدود ۶۰ هزار خودرو عرضه می‌شود که ۵۰ درصد ظرفیت قرعه کشی به طرح جوانی و بیست درصد ظرفیت قرعه کشی به خودروهای فرسوده اختصاص دارد.

بیشتر بخوانید:

آغاز ثبت‌نام سومین دوره قرعه‌کشی خودرو از ۱۶ شهریور

به گفته او: تنها تفاوت نوبت سوم قرعه کشی یکپارچه با دفعات قبل اخذ استعلام از ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت برای متقاضیان مشمول طرح جایگزینی خودرو فرسوده است. در حال حاضر تا پایان سال تمامی خودروها با افزایش تولید از شمول قرعه کشی خارج می‌شوند. احتمالاً در این دوره شاهد خروج یک الی دو خودروی دیگر از قرعه کشی خواهیم بود.

سخنگوی وزارت صمت این را هم گفت، برای اولین بار در سال‌های اخیر خودروی هایما به صورت فروش فوق‌العاده توسط ایران خودرو عرضه شد که در حال حاضر هم ظرفیت فروش وجود دارد. مردم می‌توانند با مراجعه به سایت ایران‌خودرو این خودرو را به راحتی خریداری کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1152954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =