اعلام میزان وثیقه برای خروج از کشور دانشجویان علوم پزشکی

معاونت آموزشی وزارت بهداشت میزان وثیقه برای خروج از کشور دانشجویان دکتری حرفه‌ای پزشکی دندانپزشکی و داروسازی و دانشجویان کارشناسی علوم پزشکی را ابلاغ کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مسعود کیخا- ابوالفضل باقری فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت با ابلاغ نامه‌ای به دانشگاه‌های علوم پزشکی میزان وثیقه برای خروج از کشور دانشجویان دکتری حرفه‌ای پزشکی دندانپزشکی و داروسازی و دانشجویان کارشناسی علوم پزشکی را اعلام کرد.

در این نامه آمده است: «مطابق ماده ۱۳ آئین نامه اجرایی تبصره ماده ۷ موضوع لایحه قانون اصلاح مواد ۷ و ۸ قانون تامین وسایل و امکانات تحصیل اطفال و جوانان ایرانی، در صورتی که افراد بخواهند قبل از پایان خدمات مذکور در ماده ۱ آیین نامه و بدون پرداخت هزینه های تحصیلی و کمک های دریافتی جهت ادامه تحصیل به صورت موقت به خارج عزیمت کنند، باید با تنظیم تعهد نامه رسمی و ضمانت شخصی دیگری با سپردن وثیقه ملکی یا ضمانت بانکی تعهد کنند که پس از انقضاء مدت معین به ایران مراجعه کنند.

اعلام میزان وثیقه برای خروج از کشور دانشجویان علوم پزشکی

با توجه به این موضوع امکان خروج از کشور دانشجویان در کلیه مراحل تحصیل با رعایت ضوابط فوق الذکر به شرح جدول ذیل قابل اجرا است.

اعلام میزان وثیقه برای خروج از کشور دانشجویان علوم پزشکی
میزان وثیقه مورد نیاز هر مقطع از طریق محاسبه تعداد سال های تحصیل در میزان وثیقه سالانه مربوطه آن تعیین می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1153533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =