لاغری/آشنایی با دمنوش‌هایی برای لاغری شکم و پهلو

لاغری همیشه موضوع مهمی برای افراد است که از روش‌های گوناگون می‌توان به آن دست یافت. یکی از بهترین روش‌ها برای دستیابی به لاغری، استفاده از دمنوش برای لاغری شکم و پهلو است.

به گزارش گروه جامعه ایسکانیوز، دمنوش برای لاغری شکم و پهلو یکی از موضوعاتی است که امروزه در گوگل، یکی از بیشترین میزان جستجوها در بین کلمات را از آن خود کرده است. لاغری همیشه موضوع مهمی برای افراد و مخصوصاً بانوان بوده است که از روش‌های گوناگون می‌توان به آن دست یافت.

یکی از بهترین روش‌ها برای دستیابی به لاغری و تناسب اندام، استفاده از دمنوش برای لاغری شکم و پهلو می‌باشد که انواع مختلفی را در برمی‌گیرد. به عبارتی دیگر، از آن جایی که تعداد دمنوش ها و تنوع این گیاهان دارویی و خوراکی مخصوص دم آوری، بسیار زیاد است، شما می‌توانید بر اساس ذائقه خود و نیز بر اساس نیاز بدنتان، از دمنوش های مختلف برای لاغری استفاده کنید.

خواص چای ترش برای لاغری شکم

اولین پیشنهاد ما برای دمنوش لاغری استفاده از چای ترش است . خواص چای ترش برای لاغری شکم بر هیچکس پوشیده نیست. چای ترش کالری کمی دارد و کاملا بدون کافئین است. مصرف چای ترش به پاکسازی بدن کمک می‌کند و می‌تواند باعث کاهش وزن و لاغری شود. متابولیسم و سوخت و ساز بدن را بالا می‌برد. اگر دچار فشارخون هستید پس زمان آن رسیده که برای کاهش فشارخون، کاهش کلسترول و از چای ترش استفاده کنید. چای ترش به علت وجود آنتی اکسیدان به درمان مشکلات مربوط به کبد کمک می‌کند. البته زیاده‌روی در مصرف آن می تواند تأثیرات عکس روی کبد داشته باشد. چرا که اگر کبد دچار مشکل شود زندگی را مختل می‌کند.

دمنوش زنجبیل برای کاهش چربی شکم و پهلو

با تحقیقاتی که بر روی زنجبیل انجام شده، تاثیر آن بر لاغری و کاهش چربی شکم و پهلو ثابت شده است. زنجبیل باعث کاهش اشتها و کاهش وزن می‌شود. خواص دیورتیک زنجبیل با دفع مایعات اضافی بدن و مانع از بروز التهاب می شود. از دیگر خواص این ماده غذایی می‌توان به فاقد کالری بودن آن اشاره کرد. زنجبیل را می‌توان به سادگی با سایر مواد ترکیب کرد و دمنوش لاغری خوشمزه ای را تولید کرد.

دمنوش لاغری شکم زیره جایگزین قرص لاغری

یکی دیگر از راه‌های لاغری با دمنوش استفاده از دمنوش زیره است. تهیه دمنوش با زیره می‌تواند سرعت سوخت و ساز بدن را افزایش داده و به هضم سریعتر غذا و کالری کمک کند و لاغری را به دنبال دارد. زیره دارای یک ماده شیمیایی طبیعی فعال به اسم تیموکینون است که دارای خاصیت آنتی اکسیدان و ضد التهابی است که میتواند روند کاهش وزن را تسریع کند. همچنین میتواند بدن شما را  از سموم پاکسازی کند. زیره به سلول‌های شما کمک می کند تا با پاسخ دادن به انسولین و گلوکز، قند خون را پایدار نگه‌دارد. دمنوش زیره از یکی بهترین دمنوش برای لاغری شکم و پهلو به شمار می‌آید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1157004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =