سردار منتظرالمهدی معاون اجتماعی فراجا شد + سوابق

سردار "سعید منتظرالمهدی" با حکم فرمانده انتظامی کل کشور معاون اجتماعی فراجا شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار سعید منتظرالمهدی با حکم سردار احمدرضا رادان؛ فرمانده انتظامی کل کشور، معاون اجتماعی فراجا شد.

بر اساس این خبر پیش از این سردار مهدی حاجیان عهده‌دار این سمت بود.

سردار رحیمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی شد+ سوابق

وی که در سال ۹۱ با حکم فرمانده وقت ناجا سردار اسماعیل احمدی مقدم و پس از پایان ۴۰ماه فعالیت سردار بهمن کارگر به عنوان معاون اجتماعی پلیس Police معرفی شدکه پیش از قبول این مسئولیت، تجربه مدیریت در سپاه و بسیج را در کارنامه کاری خود داشت.

در روزمه کاری وی پیش از قبول مسئولیت برای سکانداری در معاونت اجتماعی ناجا، ریاست درمانگاه‌های سپاه پاسداران، مشاور فرهنگی در سپاه، جانشینی بهداری در ستاد کل سپاه پاسداران، مدیر عاملی و ریاست هیئت مدیره ناجی هنر، فرماندهی حوزه‌های مقاومت بسیج شهید همت و شهید کلاهدوز، فرماندهی بسیج شهرک‌های ارتش، نویسندگی، فیلمسازی دیده می‌شد.

انتخاب و معرفی منتظرالمهدی به عنوان معاون اجتماعی ناجا این نوید را به جامعه و اهالی رسانه می‌داد که پلیس با "جوان گرایی"به دنبال تحولات اساسی و راهبردی در رویکردهای اجتماعی و فرهنگی است.

منتظرالمهدی؛ چهره‌ای جوان و تحصیلکرده بود که پیش بینی می‌شد بتواند روابط و تعامل میان مردم، اصحاب رسانه و پلیس را بهبود و ارتقاء بخشد و در واقع گمانه زنی‌ها بر این مدار بود که این انتخاب کاملا هوشمندانه، با درایت و به نوعی اعلام رویکرد "جوان گرایی و پویایی پلیس"برای برداشتن گام‌های جدی در مسیر تحقق شعار "جامعه محوری "پلیس است.

معاون اجتماعی جوان و خوش فکری که خیلی زود توانست در دل اصحاب رسانه جا باز کند و ارتباط و تعامل عمیق، فراجناحی و فارغ از سیاسی نگری و سابقه نگری با اهالی رسانه برقرارکند وی که پس از اتمام دوره فرماندهی و حاکمیت احمدی مقدم در ناجا وبامعرفی سردار اشتری بعنوان فرمانده ناجا همچنان بر مسند معاون اجتماعی تکیه زده بود در این دوره جدید فرماندهی توانست برای اقدامات ایجابی، اجتماعی وفرهنگی پلیس برنامه‌های کلان و کشوری را برنامه ریزی و اقدام کند و زیرساخت‌های توسعه اجتماعی ناجا و فرایند اجتماعی شدن پلیس و تقدم رویکرد پیشگیری اجتماعی براقدامات انتظامی را در پیش بگیرد.

منتظرالمهدی دارای مدرک دکترای پزشکی و دکترای تخصصی روانشناسی سلامت از دانشگاه علوم پزشکی ایران است و آشنا به علوم نوین و فضای مجازی و بخوبی توانست ماموریت‌های اجتماعی را شناسایی و پیش ببرد.

راه اندازی تشکیلات سخنگویی برای اولین بار در یکی از ارگان‌های نظامی و انتظامی کشور در دوران وی کلید خورد و امکان دسترسی خبرنگاران و اصحاب رسانه به مسئولان ارشد ناجا را فراهم و پلیس رادر مقام پاسخگو به افکارعمومی معرفی کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1169308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =