تکرار لفاظی‌های نتانیاهو علیه ایران

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با نخست‌وزیر بریتانیا در لندن با تکرار لفاظی‌های ضدایرانی، خواستار تشدید فشارهای بین‌المللی علیه جمهوری اسلامی شد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز (جمعه) در دیدار با ریشی سوناک، نخست‌وزیر بریتانیا در لندن خواستار تشدید فشارها علیه جمهوری اسلامی ایران شد.

نتانیاهو: موشک‌های ایران به بسیاری از کشورها، از جمله اروپا می‌رسد

روزنامه صهیونیستی عاروتص شوع در این خصوص گزارش کرد، نتانیاهو و نخست وزیر انگلیس در خصوص موضوع هسته‌ای ایران گفت‌وگو کردند و نتانیاهو از سوناک برای موضع قاطعانه انگلیس در خصوص این موضوع قدردانی کرد و در یک لفاظی تکراری گفت که قدرت‌های جهان باید فشارها و بازدارندگی علیه جمهوری اسلامی ایران را تشدید بخشند.

بر اساس گزارش العالم، سوناک و نتانیاهو همچنین از پیشرفت‌ها در زمینه توافق دو جانبه تجارت آزاد استقبال کردند و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از سوناک برای یک دیدار رسمی از اراضی اشغالی دعوت کرد.

طبق این گزارش، این چهارمین سفر نتانیاهو به کشورهای اروپایی از زمان به دست گرفتن نخست‌وزیری اسرائیل است و پیش از این به فرانسه، ایتالیا و آلمان سفر کرده بود.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تاکنون بارها در دوران فعلی و سابق نخست‌وزیری خود تلاش کرده بود که جامعه جهانی را علیه جمهوری اسلامی ایران متحد کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1175659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =