ابلاغ جزئیات ثبت‌نام وام‌های دانشجویی به دانشگاه‌های علوم پزشکی از مردادماه

معاون تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ابلاغ جدول زمان‌بندی جزئیات ثبت‌نام وام‌های دانشجویی در هفته اول مردادماه به دانشگاه‌های علوم پزشکی خبر داد. 

حمید رئیسی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از ابلاغ جزئیات وام‌های دانشجویی برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ در هفته اول مردادماه خبر داد و اظهار کرد: این جزئیات در قالب تقویم زمان بندی به دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام خواهد شد.

فرسودگی ۴۰ درصد خوابگاه‌های دانشجویی علوم پزشکی/ هزار و ۴۵۲ دانشجو وام ودیعه مسکن دریافت کردند

وی با بیان اینکه از ماه آینده وارد سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ خواهیم شد، گفت: به این معنا که از مرداد ماه وارد سال تحصیلی جدید می‌شویم. بنابراین برنامه‌های سال آینده برای تسهیلات آغاز می‌شود.

معاون تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد:  تقویم زمانی شامل ابلاغ آیین نامه‌ها و بخشنامه‌های مختلف برای تعیین شرایط و ضوابط پرداخت وام‌های دانشجویی است.

وی با بیان اینکه جزئیات، شرایط و ثبت نام و زمان پرداخت وام‌های دانشجویی بر اساس جدول زمان بندی است، گفت: قوانین تعیین کننده اصلی برای تعلق و پرداخت انواع وام‌های دانشجویی هستند.

رئیسی در پایان تصریح کرد: دانشجویان تازه وارد هم ثبت نام در دانشگاه‌ها به اتمام برسد، بنابراین پرداخت وام در آذر ماه و دی ماه انجام می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1186795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =