آزمون ارتقاء و گواهینامه دستیاران پزشکی برگزار شد

 آزمون ارتقاء و گواهینامه دستیاران پزشکی صبح امروز پنجشنبه ۲۲ تیرماه ۱۴۰۲ در یک نوبت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، آزمون ارتقاء برای دستیاران پزشکی در دسته بندی سال های مختلف تحصیل برای دستیارانی که در حال حاضر مشغول به تحصیل هستند در دانشگاه های علوم پزشکی مجری دوره دستیاری برگزار می شود. این آزمون صبح پنجشنبه ۲۲ تیرماه ۱۴۰۲ در یک نوبت برگزار شد.

آزمون ارتقا به دانشگاه‌های علوم پزشکی کلان مناطق واگذار شد + جزئیات

با جداشدن آزمون گواهینامه از آزمون دانشنامه، آزمون گواهینامه برای دستیاران پزشکی سال آخر تحصیلی همزمان با آزمون ارتقاء دستیاری برگزار خواهد شد.

به گفته رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی، این آزمون رقابتی نبوده و حدنصاب برای ارتقاء تحصیلی دستیاران مدنظر است که از طریق بخشنامه های مربوطه به اطلاع دستیاران رسیده است.

لازم به ذکر است بر اساس مصوبه شورای آموزش پزشکی و تخصصی از سال ۱۴۰۳ آزمون ارتقا دستیاران پزشکی به دانشگاه‌های علوم پزشکی کلان مناطق آمایشی واگذار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، آزمون‌های گواهینامه و دانشنامه رشته‌های تخصصی بالینی به صورت متمرکز توسط وزارت بهداشت برگزار خواهد شد. همچنین مقرر شده است آزمون‌های گواهینامه و دانشنامه رشته‌های تخصصی بالینی به صورت جدا از هم و با فاصله زمانی و به صورت یکپارچه و سراسری یا ملی برگزار شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1189327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =