جانشین مانوئل نویر در بایرن مونیخ کیست؟

کپا آریسابالاگا، دروازه‌بان چلسی در صدر فهرست نامزدهای جانشینی مانوئل نویر در بایرن مونیخ قرار دارد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، به نقل از اسپورت ۱، کپا آریسابالاگا نامزد دروازه‌بانی در بایرن است. دروازه‌بان ملی پوش ۲۸ ساله اسپانیایی چلسی می‌تواند به صورت قرضی راهی بایرن شود. دو باشگاه مذاکرات خوبی در این زمینه داشتند و قصد دارند کپا به زودی راهی بایرن شود. 

بیشتر بخوانید:

مهدی طارمی جدیدترین انتخاب اینتر

بایرن مونیخ قهرمان ۱۱ دوره اخیر بوندسلیگا به دنبال جانشینی برای مانوئل نویر است. جدایی یان سامر و پیوستنش به اینترمیلان باعث شده است تا این تیم آلمانی به شدت به دنبال خرید یک دروازه‌بان باشد. توماس توخل سرمربی بایرن در چلسی با کپا کار کرده است و نام این دروزاه‌بان را به هیات مدیره بایرن پیشنهاد داده تا به خدمت گرفته شود. به این ترتیب  علاوه بر یاسین بونو (دروازه‌بان سویا)، جورجی مامارداشویلی (والنسیا)، داوید دخه‌آ (دروازه‌بان سابق منچستریونایتد)، جرونیمو رولی (آژاکس آمستردام) و کامیل گرابارا (اف سی کپنهاگ)، کپا آریسابالاگا مهمترین گزینه بایرنی‌ها است.

کپا از تابستان ۲۰۱۸ با باشگاه چلسی قرارداد دارد. باشگاه لیگ برتری این دروازه‌بان را با ۸۰ میلیون یورو به خدمت گرفته بود که او را به گران‌ترین دروازه‌بان تاریخ تبدیل کرد. پس از دو فصل، کپا جایگاه خود را در ترکیب چلسی از دست داد و ادوارد مندی دروازه‌بان سنگالی جانشین او در ترکیب چلسی شد ولی او نیز در این فصل راهی الاهلی عربستان شد.  

بایرن‌مونیخ که در یازده فصل گذشته توانسته قهرمانی در بوندسلیگا را به دست بیاورد بعد از دیدار با لایپزیگ در سوپرجام باید در هفته نخست بوندسلیگا در فصل جدید در خانه وردربرمن به میدان برود. مونیخ یک فصل بسیار متفاوت را تجربه کرد. این تیم با هدایت ناگلزمان نتایج درخشانی را به دست آورد و به یکی از آماده‌ترین و بهترین تیم‌های فوتبال اروپا تبدیل شد. با این حال سران این باشگاه آلمانی در تصمیمی عجیب سرمربی جوانشان را برکنار و توماس توخل را به عنوان سرمربی جدیدشان انتخاب کردند. آمدن توخل به‌ یکباره شرایط بایرن را تغییر داد و تیم به‌کلی افت کرد تا جایی که در نهایت به‌ سختی توانست قهرمانی در بوندسلیگا را کسب کند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1193215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =