افتتاح دفتر نمایندگی صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه آزاد در مشهد/ طرح ملی تولید اسید لاکتیک برای تولید بیوپلاستیک اجرا می‌شود

دفتر نمایندگی صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه آزاد اسلامی در ساختمان هیئت امنای استانی خراسان رضوی افتتاح شد و اولین اقدام اجرایی این دفتر،تشکیل جلسه راهبری طرح ملی تولید اسید لاکتیک برای تولید بیوپلاستیک بود که تصمیمات لازم جهت پیشبرد این طرح اتخاذ شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز،مدیرعامل و مدیران واحدهای ارزیابی، سرمایه گذاری و توسعه صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه آزاد اسلامی، در سفر یک روزه به مشهد مقدس از ظرفیت های فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد بازدید کردند. 

بیشتر بخوانید:

پیش‌بینی جذب بیش از ۳۰ هزار دانشجو در واحدهای خراسان رضوی/ پروژه‌های «بیوکلاسیک» و «تولید جلبک»به زودی به بهره‌برداری خواهند رسید

در ابتدای این سفر مدیرعامل صندوق در نشست هم‌اندیشی با هیئت رییسه دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی شرکت کرد. در ادامه غلامزاده با بیان فلسفه سفرهای استانی به معرفی تاریخچه و شرح خدمات ارایه شده صندوق از بدو تاسیس تا کنون پرداخت و ضمن استماع گزارش رؤسای واحدهای شهرستانی و مدیران ستادی استانی به سوالات و ابهامات حضار پاسخ داد. 

در انتهای این نشست تفاهم‌نامه همکاری ۳ ساله و قرارداد تعیین نماینده صندوق در دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی فی مابین طرفین به امضا رسید.

لازم به ذکر است به پیشنهاد  مرادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد مقدس، طی این قرارداد، ناطق گلستان به عنوان نماینده صندوق تعیین گردید و دفتر نمایندگی صندوق در ساختمان هیئت امنای استانی افتتاح شد.اولین اقدام اجرایی این دفتر بلافاصله بعد از افتتاح، تشکیل جلسه راهبری طرح ملی تولید اسید لاکتیک برای تولید بیوپلاستیک با حضور فناوران طرح، مدیران حوزه فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان و مدیران صندوق بود که تصمیمات لازم جهت پیشبرد این طرح اتخاذ شد.

عصر روز سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲، غلامزاده با حضور در سالن جلسات شورای این دانشگاه ضمن دیدار با فناوران و اعضای هیئت علمی فناوی برتر استان، ضمن تبیین خدمات قابل ارائه از سوی صندوق، با دغدغه ها و نظرات فناوران در جلسه آشنا گردیده و در قالب کارگاه گفت و گو محور، به سوالات حضار در جلسه پاسخ داد.

آخرین برنامه این سفر یک روزه که تا ساعت ۲۰ به طول انجامید بازدید از کارخانه نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی استان و سرای نوآوری و مرکز رشد میثاق این واحد دانشگاهی بود که ضمن بازدید از طرح های صنعتی، فناوری و خدماتی و گفت و گو با مدیران بیش از ده شرکت مستقر در این فضاها؛ مسیر اقدامات اجرایی جهت ارائه خدمات صندوق به این شرکت‌ها به منظور توسعه کسب و کار آن‌ها تبیین و ارایه گردید.

لازم به ذکر است در ابتدای این سفر یک روزه و همزمان با جلسه هیئت رییسه استان، مدیران سرمایه گذاری و ارزیابی صندوق در برنامه میز خدمت و در قالب جلسه حضوری از نزدیک با درخواست ۱۸ شرکت و هسته فناور برتر استان آشنا گردیده و خدمات قابل ارایه صندوق به آن‌ها را مطرح کردند. 

انتهای پیام/ 

کد خبر: 1198947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =