رئیس جدید بیمارستان امیرالمومنین(ع) تهران معرفی شد

صبح امروز و با حضور معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران آئین تکریم و معارفه رئیس مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین (ع) برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، آئین تکریم و معارفه رئیس مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین (ع) دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران صبح امروز و با حضور محسن نفر، معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی و علیرضا خوشدل، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران برگزار شد و اباسط میرزائی به عنوان رئیس این مرکز آموزشی درمانی معرفی و از زحمات ناصر رهبر که به درجه بازنشستگی نائل شده است، قدردانی شد.

بیشتر بخوانید:

تربیت ۴۰ درصد پرستاران و ۱۰ درصد پزشکان کشور در دانشگاه آزاد اسلامی/ نظام تربیت پرستار در دانشگاه بازطراحی شود

در این مراسم معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی ضمن قدردانی از زحمات رهبر، رئیس پیشین بیمارستان امیرالمومنین (ع) که به درجه بازنشستگی نائل شد برای میرزائی، رئیس جدید مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین (ع) دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران آرزوی موفقیت کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران نیز با تشکر از زحمات دلسوزانه رهبر در زمان مدیریت بیمارستان امیرالمومنین (ع) برای وی آرزوی سلامتی و سربلندی و اظهار کرد: دکتر رهبر زحمات زیادی در دوران کرونا کشید و اکنون سکان را به دکتر میرزایی که مدیری با تجربه در دانشگاه آزاد اسلامی است و به مسائل دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران آشنا است می دهد و امیدواریم در این مسیر موفق باشد و مطمئنا هیات رئیسه دانشگاه نیز ایشان و همکارانشان را یاری خواهند کرد.

رهبر رئیس سابق بیمارستان امیرالمومنین در این جلسه گفت: تلاش دسته جمعی و همکاری گروهی باعث شد، سخت ترین روزهای عمر کاری مان را پشت سر بگذاریم.

وی افزود: با پشت سر گذاشتن موج های مختلف در این مرکز درمانی که به عنوان سانتر کرونا نیز فعالیت می کرد، انرژی زیادی از همکاران خط مقدم گرفته شد که خوشبختانه یک لحظه هم باعث نشد خدشه ای به ارائه خدمت به بیماران وارد شود.

میرزایی، رئیس جدید بیمارستان امیرالمومنین(ع) و دانشیار مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی ضمن تاکید بر ادامه راه موفقیت مدیریت قبلی از اعتماد مسئولان به خود و ایجاد فرصت برای خدمت به مردم و جلب رضایت الهی و تلاش برای توسعه بخش درمان و همچنین بخش آموزش قدردانی کرد.

میرزائی، در کارنامه خود، سوابق معاونت درمان و معاونت اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی، مدیرت و معاونت توسعه منابع بیمارستان بوعلی و نیز معاونت اجرایی بیمارستان فرهیختگان را دارد. وی در افتتاح و راه اندازی بیمارستان فرهیختگان نقشی موثر داشت.

سایر روسای مراکز درمانی و مسئولان دانشگاهی حاضر در جلسه نیز در پایان ضمن تشکر از زحمات رئیس سابق برای تیم مدیریت جدید بیمارستان امیرالمومنین آرزوی موفقیت کردند و همچنین از تلاش ارزنده و موفق کلهر، معاون اجرایی بیمارستان امیرالمومنین (ع) در طول مدت مسئولیت قدردانی شد.

شایان ذکر است در این مراسم رستگار زاده، معاون توسعه منابع سلامت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، علی نیلوفری، مشاور ریاست دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، محمد اسماعیل داسار، مدیر امور پرستاری معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، غلامرضایی، رئیس بیمارستان فرهیختگان، اعضای هیات عامل بیمارستان و سایر مسئولان بیمارستان امیرالمومنین (ع) حضور داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1207499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =