موسوی: رقم و میزان عیدی بازنشستگان هنوز مشخص نشده است

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: رقم و میزان عیدی بازنشستگان هنوز مشخص نشده است اما به محض مشخص شدن مبالغ را به حساب بازنشستگان واریز خواهیم کرد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، میرهاشم موسوی امروز در نشست خبری اظهار کرد: قبل از انقلاب ۲۰ درصد از جامعه تحت پوشش بیمه‌های اجتماعی بودند که جمعیت آن زمان ۳۴ تا ۳۵ میلیون نفر بود و امروز بالغ بر ۷۴ درصد از جامعه تحت پوشش بیمه‌های اجتماعی هستند و این مسئله دستاورد کمی نیست.

بیشتر بخوانید:

متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اصلاح شد + جزییات

وی با اشاره به اینکه در حوزه بیمه‌های درمانی نیز با دستور شخص رئیس جمهور اقدامات خوبی صورت گرفته گفت: در اوایل امسال بر اساس تاکید دولت هزینه درمان بیمه‌شدگان صددرصد پرداخت می‌شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در خصوص رقم و زمان پرداخت عیدی به بازنشستگان این سازمان گفت: با توجه به اینکه رقم عیدی تا الان مشخص نشده نمی‌توانیم زمانی برای پرداخت آن در این جلسه اعلام کنیم اما بنای ما این است که هر چه سریع‌تر این رقم و زمان آن مشخص شود و این مسئله در اولویت ما قرار دارد.

هاشمی ادامه داد: به محض اینکه رقم عیدی مشخص شود این مبلغ به حساب بازنشستگان واریز خواهد شد چرا که پرداخت حقوق و عیدی از اولویت‌های سازمان تامین اجتماعی محسوب می‌شود.

کد خبر: 1218700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =