مقصد بعدی اکرم عفیف مشخص شد

اکرم عفیف بعد از خداحافظی حسن الهیدوس از بازی‌های ملی پیراهن این بازیکن را بر تن خواهد کرد و کاپیتان جدید قطری‌ها خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، روزهای درخشان تیم ملی فوتبال قطر ادامه دارد. این تیم بعد از قهرمانی در جام ملت های آسیا رقابت های انتخابی جام جهانی را مقتدرانه آغاز کرد. این تیم با درخشش اکرم عفیف توانست برابر کویت با سه گل به پیروزی دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

اکرم عفیف به داد ستاره ایرانی رسید

عفیف ستاره بی‌چون و چرای قطری‌ها در چند سال اخیر در دیدار برابر کویت هم توانست بازی بسیار خوبی را به نمایش گذارد و دبل کند. او در این بازی در نقش و با شماره جدیدی دیده شد.

سران فوتبال قطر تصمیم گرفتند که به پاس درخشش اکرم عفیف در جام ملت‌های اخیر آسیا که با قهرمانی عنابی‌ها به پایان رسید بازوبند کاپیتانی تیم‌شان را به این بازیکن بدهند و شماره یازده او بعد از خداحافظی حسن الهیدوس به ۱۰ تغییر کند تا ثابت شود که به جایگاهی ویژه در تیم ملی دست پیدا کرده است.

عفیف پیش از این شماره یازده را می‌پوشید و در دیدار برابر کویت هم بازوبند کاپیتانی را به بازو بست و هم با شماره ۱۰ الهیدوس به میدان رفت. او در جام ملت‌های آسیا عنوان بهترین گلزن و بازیکن رقابت‌ها را به دست آورد تا بیشترین نقش را در قهرمانی قطری‌ها برای دومین دوره پیاپی در جام ملت‌های آسیا داشته باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1225250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =