طوفان الاقصی| روسیه خواستار تحریم رژیم اسرائیل شد

تظاهرات گسترده اردنی‌ها در اطراف سفارت رژیم اسرائیل، حمله پهپادی مقاومت عراق به جولان اشغالی و درخواست اعمال فشار به حماس از سوی بایدن از مهمترین تحولات بامدادی سرزمین‌های اشغالی در روز ۱۸۳ طوفان الاقصی است.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، مقاومت اسلامی عراق بامداد امروز شنبه اعلام کرد که یک هدف نظامی در جولان اشغالی سوریه را هدف قرار داده است.

بیشتر بخوانید:

طوفان الاقصی| حزب‌الله از ۴ حمله به مواضع اشغالگران خبر داد

اردنی‌ها در صد و هشتاد و سومین روز از جنگ علیه غزه، برای سیزدهمین شب متوالی در اطراف سفارت رژیم اسرائیل دست به تظاهرات گسترده زدند.

مهمترین تحولات روز ۱۸۳ عملیات طوفان الاقصی را در ادامه دنبال کنید:

روسیه خواستار تحریم رژیم اسرائیل شد

واسیلی نیبنزیا، نماینده دائم روسیه در شورای امنیت خواستار تحریم رژیم اسرائیل به دلیل حمله به نوار غزه و عدم اجرای قطعنامه شورای امنیت در خصوص آتش بس در این منطقه شد.

درخواست بایدن از مصر و قطر: حماس را تحت فشار قرار دهید

یک مقام ارشد آمریکایی در گفتگو با باراک راوید خبرنگار صهیونیست مدعی شد جو بایدن، رییس جمهور آمریکا با نگارش نامه ای خطاب به عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر و شیخ تمیم امیر قطر از آنها خواسته است تا حماس را برای قبول یک توافق با رژیم صهیونیستی به منظور آزادی اسرای صهیونیست دربند مقاومت در غزه تحت فشار قرار دهند.

حمله پهپادی مقاومت عراق به اهداف نظامی صهیونیست‌ها در جولان اشغالی

مقاومت اسلامی عراق طی بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمایت از ملت و مقاومت فلسطین در غزه، یک هدف نظامی رژیم اسرائیل را در بلندی‌های جولان اشغالی سوریه هدف قرار داده و مقاومت به حملات تلافی‌جویانه و در همبستگی با غزه ادامه خواهد داد.

شهادت دو رزمنده حزب الله

مقاومت اسلامی لبنان از شهادت دو تن از رزمندگان خود در راه قدس خبر داد.

تظاهرات ضدصهیونیستی در پایتخت اردن برای سیزدهمین روز

مردم اردن برای سیزدهمین شب متوالی با تجمع در اطراف سفارت خالی رژیم اسرائیل در شهر أمان، علیه جنایت های این رژیم در غزه تظاهرات گسترده‌ای انجام دادند.

مقاومت عراق از حمله به پالایشگاه‌های نفت حیفا خبر داد

مقاومت اسلامی عراق طی بیانیه‌ای اعلام کرد که بامداد امروز شنبه پالایشگاه‌های نفت در بندر اشغالی حیفا را با پهپاد هدف قرار داده است.

در بیانیه مقاومت عراق آمده است: ما بر تداوم حمله به مراکز و مواضع دشمنان در راستای تکمیل مرحله دوم عملیات مقابله با اشغالگران و کمک به برادران در غزه و در پاسخ به جنایت‌های صهیونیست‌ها در حق غیرنظامیان فلسطین تأکید داریم.

قانونگذاران آمریکایی توقف فروش سلاح به صهیونیست‌ها شدند

رسانه‌های آمریکا گزارش دادند که حدود ۴۰ تن از نمایندگان دموکرات در کنگره آمریکا در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور و وزیر خارجه این کشور، توقف فروش سلاح به رژیم اسرائیل را خواستار شدند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1226067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =