جزئیات اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی

آخرین جزئیات نتایج کارشناسی ارشد 99 دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد که پذیرفته شدگان می توانند از روز چهارشنبه مورخ 99/8/7 با مراجعه به سامانه آموزشیار به آدرس edu.iau.ac.ir ثبت نام کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، نتایج آزمون کارشناسی ارشد 1399 دانشگاه آزاد اسلامی روز دوشنبه 5 آبان توسط سازمان سنجش آموزش کشور بر روی سامانه www.sanjesh.org قرار گرفت.

کارنامه کلیه داوطلبانی که در دانشگاه آزاد اسلامی مجاز شده و انتخاب رشته کرده اند، متعاقباً از طریق سامانه اعلام نتایج مرکز سنجش و پذیرش به نشانی www.azmoon.org منتشر خواهد شد.

پذیرفته شدگان می توانند از روز چهارشنبه مورخ 99/8/7 با مراجعه به سامانه آموزشیار به آدرس edu.iau.ac.ir و مطابق جدول زمانی اعلام شده نسبت به ثبت نام خود به صورت مجازی اقدام کنند.

پذیرفته شدگان کلیه محل های دانشگاهی جهت اطلاع از زمان و چگونگی تحویل مدارک به آدرس سایت واحددانشگاهی محل پذیرش خود مراجعه کنند.

لازم به ذکر است پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی می توانند جهت اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام به راهنمای ثبت نام که در سامانه این مرکز به آدرس sanjesh.iau.ir قرار گرفته است، مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1078755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =