دانشگاه علامه طباطبایی، شهریه دانشجویان نوبت دوم را تقسیط می‌کند

دانشگاه علامه طباطبایی شرایط و نحوه درخواست تقسیط شهریه متغیر دانشجویان نوبت دوم (شبانه) را اعلام کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی اعلام کرد که با توجه به پیگیری‌های شورای صنفی دانشجویان و هماهنگی‌های به عمل آمده بین معاونت دانشجویی و معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه، امکان تقسیط شهریه متغیر تعدادی از دانشجویان نوبت دوم فراهم شده است.

بر این اساس دانشجویان متقاضی باید در بازه زمانی تعیین شده درخواست خود را ارائه کنند.

همچنین دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی می‌توانند جهت ثبت درخواست خود به آدرس اینترنتی erp.atu.ac.ir یا وب سایت اصلی دانشگاه، بخش خدمات الکترونیک، اتوماسیون اداری دانشگاه مراجعه و از قسمت «احراز هویت مرکزی» اقدام به ورود اطلاعات نام کاربری و گذر واژه کنند.

همچنین نام کاربردی و گذرواژه همان ایمیل ورود به سیستم دانشگاه و یا نام کاربری و گذرواژه دانشجو برای ورود به حساب کاربری اینترنت دانشگاه می باشد. پس از ورود به پورتال، در قسمت "سایر درخواست ها" فرم مربوط به تقسیط شهریه را تکمیل نموده و جهت بررسی ارسال کنند.

دانشجویان برای پیگیری درخواست می توانند از قسمت کارتابل در پورتال، روند کار خود را پیگیری کنند.

بر اساس تاکید دانشگاه علامه طباطبایی؛ نیم سال درخواست تقسیط شهریه نباید نیمسال پایانی سنوات مجاز تحصیل باشد و در نیم سال تحصیلی گذشته نیز مشروط نشده باشند و آنها پس از تکمیل اطلاعات، فرم درخواست تقسیط توسط کارشناسان اداره رفاه دانشجویان بررسی و در صورت تأیید به امور مالی دانشگاه ارسال خواهد شد.

عدم دریافت و درخواست وام شهریه صندوق رفاه دانشجویان در نیمسال تحصیلی گذشته و نیمسال جاری، الزام تسویه بدهی گذشته با مدیریت امور مالی دانشگاه (شهریه نیمسال های گذشته) از دیگر شرایط تقسیط شهریه دانشجویان است.

همچنین دانشجویانی که در سر رسید اقساط به تعهد خود عمل ننموده اند مشمول تقسیط در ترم آینده نمی شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1108342

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =