کاهش وزن / طرز تهیه چند نوشیدنی‌ چربی سوز برای لاغری سریع!

یکی از بهترین راه‌های لاغر شدن، استفاده از انواع نوشیدنی برای کاهش اسیدیته معده و در نتیجه کاهش احساس گشنگی است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری ایسکانیوز، چنانچه نوشیدنی که در طی روز مصرف می‌کنید از نوع نوشیدنی‌های چربی سوز باشد، روند کاهش وزن و لاغری سرعت می‌گیرد. برای تهیه نوشیدنی‌های چربی سوز می‌توانید از انواع مختلف میوه برای تهیه انواع اسموتی استفاده کنید. این نوشیدنی‌ها می‌توانند بهترین مکمل چربی سوز شکم و پهلو در کنار رژیم غذایی باشند.

کرفس و لیمو، بهترین چربی سوز دنیا

احتمالاً تا به حال راجع به خاصیت کرفس در لاغری و کاهش وزن شنیده‌اید. لیمو نیز مشابه همین خاصیت را در بدن دارد. کرفس و لیمو هر دو کالری و کربوهیدرات کمی دارند، اما فیبر آن‌ها بالاست. برای آن‌که یک معجون لاغری سریع شکم داشته باشید، می‌توانید کرفش، لیمو و خیار را با یکدیگر مخلوط کرده و به‌عنوان یکی از نوشیدنی‌های چربی سوز قوی، در بین روز و یا صبح میل کنید.

اسموتی تمشک، نوشیدنی چربی سوز صبح ناشتا

احتمال شنیده‌اید که خوراکی‌های ترش می‌تواند سبب کاهش وزن شوند. تمشک آنتی اکسیدان بالایی دارد و در نتیجه به سلامت بدن کمک می‌کند، متابولیسم را افزایش داده و سبب پاکسازی و سم زدایی از کبد می‌شود. در طرز تهیه اسموتی تمشک می‌توانید ۵ عدد تمشک، ۵ عدد زغال اخته و ۵ تکه خیار را به همراه کمی آب و میزانی یخ در مخلوط کن ریخته و پس از آن‌که خوب مخلوط شدند، آن را نیم ساعت در یخچال قرار داده و به‌عنوان یک نوشیدنی چربی سوز صبح ناشتا مصرف کنید.

کدو سبز، بهترین مکمل چربی سوز شکم و پهلو

یکی از سبزیجات موثر در کاهش وزن که کالری بسیار کمی دارد و نه‌تن‌ها خواص آن زیاد است، بلکه به دلیل پایین آوردن قند خون، سبب لاغری نیز می‌شود؛ کدو سبز است. برای اینکه بتوانید بهترین مکمل چربی سوز شکم و پهلو را بسازید و پس از ورزش میل کنید، می‌توانید از ترکیب کدو سبز با خیار و سیب ترش استفاده نمایید و تمام این مواد را در مخلوط کن ریخته و به‌عنوان یک نوشیدنی چربی سوز صبح ناشتا یا پس از ورزش مصرف کنید.

سرکه سیب، چربی سوزترین ماده دنیا

چنانچه برای مصرف سرکه سیب با محدودیت روبرو نیستید، به مدت ۷ روز و به میزان یک فنجان سرکه سیب مصرف کنید که بهترین چربی سوز دنیاست. همچنین می‌توانید آن را در کنار لیمو ترش و برگ نعنا به چربی سوزترین ماده دنیا تبدیل کنید. چنانچه می‌خواستید این ترکیب را به مدت بیشتری نگه دارید، آن را در فریزر قرار دهید. از خواص سرکه سیب ایجاد احساس سیری و همچنین افزایش متابولیسم بدن است.

لیموناد زنجبیل، معجون لاغری سریع شکم

یکی از بهترین نوشیدنی‌های چربی سوز، لیموناد زنجبیل است. زنجبیل بهترین چربی سوز دنیا است که نه‌تن‌ها سوخت‌وساز بدن را افزایش می‌دهد؛ بلکه سبب سرعت بخشیدن به هضم غذا می‌گردد. با اضافه کردن لیموترش به زنجبیل، می‌توانید چربی سوزترین ماده دنیا را بسازید. چنانچه نوشیدنی‌های چربی سوز همچون زنجبیل را همراه با ورزش کردن مصرف نمایید، می‌تواند بهترین مکمل چربی سوز شکم و پهلو باشد. در طرز تهیه لیموناد زنجبیل، ابتدا زنجبیل کوچک را رنده کرده و در آب داغ دم می‌نماییم؛ پس از آنکه دم کشید و آب آن خنک شد، سه لیمو ترش را در دمنوش خود بچکانید. چنانچه دوست داشتید این نوع از نوشیدنی‌های چربی سوز را شیرین‌تر کنید، می‌توانید از عسل به مقدار بسیار کم استفاده نمایید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1111576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =