نحوه پرداخت شهریه دانشجویان دانشگاه آزاد در سامانه آموزشیار اعلام شد

نحوه پرداخت شهریه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در سامانه آموزشیار اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، نحوه پرداخت شهریه، میزان بدهکاری یا بستانکاری دانشجویان دانشگاه آزاد در سامانه آموزشیار اعلام شد. دانشجویان برای پرداخت شهریه باید ابتدا نسبت به دریافت شماره دانشجویی دائم خود اقدام کرده و سپس وارد پنل دانشجوی خود در سامانه آموزشیار شوند. دانشجویان در این مرحله باید گزینه ثبت‌نام دروس دانشجو را انتخاب کرده و روی گزینه مدیریت مالی نیمسال‌های تحصیلی دانشجو کلیک کنند.

دانشجویان در این مرحله می‌توانند وضعیت نهایی تراز مالی، وضعیت بدهکاری یا بستانکاری و مبلغ آن را مشاهده کنند. همچنین میزان شهریه ثابت و متغییر دانشجویان در هر نیمسال تحصیلی در این صفحه قابل مشاهده است. دانشجویان برای پرداخت شهریه باید گزینه پرداخت الکترونیکی شهریه را انتخاب کرده و پس از وارد کردن مبلغ شهریه، نسبت به پرداخت آن اقدام کنند.

ممکن است پرداخت شهریه به دلیل سرعت پایین اینترنت یا عواملی از این دست ناموفق باشد، در این صورت شهریه از حساب دانشجویان کسر شده ولی به حساب دانشگاه واریز نخواهد شد. در این صورت مبلغ نهایتا پس از ۷۲ ساعت به شماره کارتی که واریز از آن صورت گرفته، بازگردانده می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1113844

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =