بزن بهادر محله تهرانپارس دستگیر شد

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران از دستگیری شروری که اقدام به ایجاد رعب و وحشت در محله‌های شرق تهران می‌کرد، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری ایسکانیوز، سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران اظهار کرد: هفته گذشته خبری مبنی بر عربده کشی و قدرت نماییتوسط یکی از اراذل و اوباش سابقه دار در محله تهرانپارس دریافت کردیم.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله ماموران ما دست به کار شده و به موقعیت اعلامی اعزام و مشخص شد این فرد شرور کهدارای سوابق شرارتی متعددی بوده با حضور در این محل ضمن عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت اقدام به ایجاد نزاع و درگیری کردهو بلافاصله از محل متواری می شود.

سرهنگ راستی تصریح کرد: با انجام اقدامات شبانه روزی سرانجام مخفیگاه وی در حوالی فلکه دوم تهرانپارس شناسایی و صبح روزگذشته در یک عملیات غافلگیرانه و در حالی که متهم قصد داشت مخفیگاه خود را تغییر دهد دستگیر و به پلیس امنیت عمومی انتقال دادهشد.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد 3 قبضه سلاح سرد کشف شد،تاکید کرد: متهم با اعتراف به بزه انتسابی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

گفتنی است تلاش برای دستگیری سایر مرتبطان این پرونده همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1115769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =