برگزاری دوره‌های کارآفرینی برای اساتید و اعضای هیات علمی

معاون تحقیقات فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی درباره اقدامات برای تربیت اعضای هیات علمی و اساتید  در حوزه کارآفرینی گفت: برای اساتیدی که به تازگی جذب شده باشند؛ باید نگاه ویژه در حوزه کارآفرینی ایجاد کرد تا بتوانند فعالیت موثر داشته باشند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، کارآفرینی و توسعه این بینش در بین آحاد جامعه از اهمیت برخوردار است تا بتوان به شکل قابل توجهی از میزان بیکاری و مشکلات ناشی از آن را کاهش داد. دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان دانشگاهی پیشرو در زمینه کارآفرینی وارد عمل شده تا بتواند در راستای دانشگاه‌های نسل سوم و چهارم وارد عمل شود.

روح الله دهقانی فیروزآبادی، معاون تحقیقات فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره اقدامات برای تربیت اعضای هیات علمی و اساتید برای فعالیت بیش از پیش در حوزه کارآفرینی گفت: باید اساتیدی که به تازگی جذب شده نگاه ویژه داشته باشند تا در حوزه کارآفرینی بتوانند فعالیت داشته باشد.

معاون تحقیقات فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی افزود: در جذب اساتید دقت شده تا بتوان آنها را با دیدگاه کارآفرینی تربیت کرد. اساتید با دیدگاه‌های سنتی و آموزش‌های مجازی جذب نمی‌شوند، بلکه  نوآوری در جذب از اهمیت ویژه برخوردار است.

به گفته وی برای اساتید جوان برنامه‌های مهارت افزایی و دوره‌های متعدد در قالب کارگاه‌های یکروزه برگزار شده است تا بتوان دانشجویان را با  فرهنگ کارآفرین با دیدگاه جدید تربیت کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1132397

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =