رسالت دانشگاه آزاد اسلامی پرورش استعدادهای دانشجویی است

مدیر کل تجاری‌سازی و پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اصالت فناوری‌های برخواسته از دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: دانشگاه به عنوان پرورش دهنده استعدادهای دانشجویی رسالت مهم در ایجاد زمینه برای رشد و شکوفایی فناوری‌های اصیل دارد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمدجواد صدری مهر، مدیر کل تجاری‌سازی و پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در جریان بازدید از ظرفیت‌های پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با مهدی منصوری، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی این استان دیدار و درباره گسترش فعالیت‌های فناورانه گفت‌وگو کرد.

 وی با بیان اینکه وجود ظرفیت‌های عظیم دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور فرصت بی‌بدیلی برای شناسایی مسائل منطقه‌ای و پاسخ به نیازهای جامعه فراهم کرده است، تصریح کرد: مجموعه پارک علم و فناوری در تلاش است که با ورود به مسائل بخش صنعت نقش واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در رفع نیازها و حل مسائل را پررنگ کرده و با کمک به صنایع بومی، در ایجاد رونق اقتصادی هر منطقه فعال‌تر باشد.

صدری مهر با تاکید بر اصالت فناوری‌های برخواسته از دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: دانشگاه به عنوان پرورش دهنده استعدادهای دانشجویی رسالت مهم در ایجاد زمینه برای رشد و شکوفایی فناوری‌های اصیل دارد.

مدیر کل تجاری‌سازی و پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی رسالت دانشگاه آزاد اسلامی در پرورش استعدادها را خطیر معرفی کرد و افزود: این رسالت ممکن است در پارک‌های مستقل به‌دلیل عدم وجود دانشجو و هیات علمی متخصص نتواند همچون دانشگاه آزاد اسلامی محقق نشود.به‌دنبال ایجاد خط تولید فناوری با رویکرد حمایت و سرمایه‌گذاری بلندمدت هستیم.

 وی با تاکید بر اینکه باید فناوری را از ابتدا بپرورانیم و شاهد رشد و شکوفایی آن در طول دوره زمان باشیم، افزود: اگر این امر محقق شود آنگاه دانشگاه آزاد اسلامی در مسیر ایجاد محصولات فناورانه و دانش‌بنیان نقش اساسی خود را ایفا کرده است.

 در این جلسه که با حضور علیرضا مرتضایی، رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان، محمدکریم سهرابی معاون پژوهش و فناوری واحد سمنان، شهای تسلیمی، مدیر اجرائی پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، محسن قدس رئیس مرکز رشد دکتر حسابی این واحد دانشگاهی، در خصوص فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای ایجاد و گسترش فعالیت‌های فناورانه در سطح استان سمنان بحث و تبادل‌نظر شد. بازدید از ظرفیت‌های علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان بخش دیگری از سفر یک‌روزه صدری مهر به سمنان بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1133203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =