به گزازش گروه اجتماعی ایسکانیوز، عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: برای معلمانی که در مناطق محروم خدمت میکنند، ارتقای رتبهبندی از ۵ سال به ۴ سال کاهش یافت و این امر مشوقی برای خدمت در مناطق محروم است.
بیشتر بخوانید مرتبه معلمان چگونه با رتبه بندی مشخص خواهد شد؟
محمدرضا احمدی درباره ریلگذاری مجلس برای حمایت از معلمان در مناطق محروم و صعبالعبور اظهار داشت: در قانون رتبهبندی معلمان حمایتهایی برای معلمانی که در مناطق محروم خدمت میکنند دیده شده است.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در قانون رتبهبندی معلمان، فرهنگیان در ۵ سطح رتبهبندی میشوند که هر کدام از پایهها با شرایطی پس از طی ۵ سال میتوانند به رتبه بالاتر ارتقاء پیدا کنند.
احمدی با بیان اینکه برای معلمانی که در مناطق محروم خدمت میکنند ۵ سال به ۴ سال کاهش یافت ابراز داشت: این امر هم مشوقی برای خدمت در مناطق محروم است و هم سبب میشود تا حین خدمت در مناطق محروم از امتیازات لازم محروم نشوند.
عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس درباره نظارت کمیسیون اصل ۹۰ بر حسن اجرای قوانین خاطرنشان کرد: به عنوان مثال در اجرای قانون رتبهبندی معلمان با توجه به اینکه قانون مشمول جمعیت زیادی میشود و باید نظارت کافی بر آن اعمال شود.
انتهای پیام/
نظر شما