کنکور و آزمون| آغاز ثبت‌نام استعداد درخشان کنکور ارشد پزشکی از فردا/ کارت آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی فردا توزیع می‌شود

ثبت‌نام مجدد داوطلبان متقاضی سهمیه استعدادهای درخشان کنکور ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال ۱۴۰۱ از فردا سه‌شنبه آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، بنابه درخواست داوطلبان مجاز به انتخاب رشته محل و واجدین شرایط استفاده از سهمیه استعداد درخشان در کنکور ارشد رشته های گروه پزشکی سال ۱۴۰۱ فرصت مجدد جهت انتخاب رشته محل در نظر گرفته شده است. به همین منظور متقاضیان می توانند از ساعت ١٢ ظهر چهارشنبه ۲۹ تیر تا ساعت ١٣ ظهر شنبه اول مرداد ۱۴۰۱ نسبت به ثبت یا ویرایش انتخاب های خود اقدام کنند.

بر اساس درخواست تعدادی از داوطلبان متقاضی سهمیه استعدادهای درخشان مبنی بر تمدید مهلت ثبت‌نام، فرصت مجددی جهت این افراد درنظر گرفته شده است. لذا سامانه از ساعت ۹ صبح سه شنبه ۲۸ تیر تا ساعت ٩ صبح چهارشنبه ۲۹ تیر فعال خواهد شد.

ثبت‌نام سهمیه استعداد درخشان فقط برای متقاضیان بدون آزمون که تا حالا ثبت‌نام نکرده اند و متقاضیان با آزمون که ثبت سهمیه را انجام نداده اند، امکانپذیر است. برای سایر داوطلبان این سهمیه، ویرایش اطلاعات امکانپذیر نخواهد بود. لازم به ذکر است فقط دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی (طبق جدول شماره ۴ صفحه ۶۱ دفترچه راهنمای ثبت‌نام) مشمول این سهمیه هستند.

داوطلبان پیش از ثبت‌نام باید به دقت مفاد آیین نامه تسهیل تحصیل دانشجویان استعداد درخشان به مقاطع بالاتر در وزارت بهداشت، مصوب ۳۰ دی ۱۳۹۷ شورای هدایت استعداد درخشان وزارت بهداشت، دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اطلاعیه های مربوطه را مطالعه کرده و در صورت واجد شرایط بودن، اقدام به ثبت‌نام این مرحله کنند.

ثبت‌نام آزمون برای این افراد فقط یکبار انجام پذیر بوده و قابل ویرایش نیست، لذا دقت لازم در ورود اطلاعات بخصوص دانشگاه محل تحصیل و رشته بعمل آید. ولی مرحله ثبت‌نام استعداد درخشان تا پایان ثبت‌نام مرحله استعداد درخشان، قابل ویرایش است. در رشته آموزش بهداشت دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، تعداد دانشجوی مشترک با دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ٢ نفر صحیح است. همچنین بر اساس اعلام مراجع ذیربط در رشته محل های مجموعه پرستاری تعداد ۳۱۷ نفر به ظرفیت پذیرش اضافه شد.

توزیع کارت آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی از فردا

 کارت‌ شرکت در آزمون‌ نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور (ویژه رشته‌های شغلی دستگاه‌های اجرایی به جز آموزش و پرورش) از فردا سه‌شنبه ۲۸ تیر آغاز می‌شود. به همین منظور داوطلبان برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع‌رسانی مذکور مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، کد ملی، سال تولد و ...) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد پیگیری و ...) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است. چنانچه داوطلبی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود، لازم است با مراجعه به درگاه این سازمان و ورود به سیستم پاسخگویی اینترنتی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت‌نام اقدام کند.

همچنین این امکان برای داوطلبانی فراهم است که در سیستم پاسخگویی دارای عضویت باشند. به همین منظور ضرورت دارد داوطلبانی که اطلاعات فوق را مفقود کرده‌اند، با عضویت در این سیستم نسبت به بازیابی این اطلاعات اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1147934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =