دکتر طهرانچی روز معلم را تبریک گفت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، روز معلم را به اساتید و معلمان دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی یاد و خاطره استادمطهری را گرامی داشته و روز بزرگداشت معلم را به اساتید و معلمان خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.

جزئیات و میزان هدیه نقدی دانشگاه آزاداسلامی به اعضای هیئت علمی مشخص شد

در متن پیام دکتر طهرانچی آمده است:

بسمه تعالی 
قُلْ هَلْ یَسْتَوِی الَّذِینَ یَعْلَمُونَ وَالَّذِینَ لایعْلَمُونَ (سوره  روم آیه 9)

با حمد و ستایش به محضر باریتعالی و درود بر پیامبر خاتم(ص) و اهل بیت کرامش که چراغ راه بشریت‌اند

دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت معلم  و استاد دانشمند و روحانی برومندی است که پاره تن امام راحل (ره) بود، یاد و خاطره قافله سالار اساتید و  معلمان شهید، فیلسوف فرزانه، مجاهد نستوه، استاد حضرت آیت‌الله شهید مرتضی مطهری را گرامی داشته و روز معلم را به همه اساتید و معلمان خصوصاً خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی که با ازخودگذشتگی جلوه‌های عشق و ایثار را به نمایش می‌گذارند، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

امروز بر همگان روشن شده که پی‌ریزی  پایه‌های تمدنی کشور و پیشرفت و توسعه متوازن آن براساس توانمندی های بومی، معطوف به نقش تردیدناپذیر ساختار آموزشی در کلیه سطوح است. در دل این ساختار  تربیت نسل ِ آینده‌ساز جوان و در تراز انقلاب اسلامی برای هدایت جامعه و کشور به مسیر نورانی  رشد و تعالی همه‌جانبه و مستمد از  سنت‌های دینی و ملی مردمان این سرزمین، نهفته است. این ساختار بر دوش جامعه آموزشی اعم از معلم و استاد  که  نقش  بنیادین در  اعتلای علم و دانش و  فضلیت و فرهنگ ایفا می کنند، سنگینی می کند. 

اکنون تحولات و حوادثی که در برهه اخیر شاهد آن هستیم، نشان می‌دهد دشمنان در پی میرایی و  متزلزل ساختن  ساختار آموزشی کشور از طریق تلاش مذبوحانه برای تزریق داده های بیگانه است تا روند تمدن‌ساز ساختار آموزشی کشور را متوقف کنند.

 رشد و اعتلای فرهنگ و تسریع فرایند توسعه  منابع شایسته و دلسوز آنسانی و تقویت بنیه  علمی  کشور مرهون  کوشش پیگیرانه و صادقانه معلمان و اساتید  فاضل و گرانقدری است که در مدارس و دانشگاه های ایران اسلامی به تدریس علم نافع و تحکیم مولفه‌های حیات طیبه در همه شئون و ابعاد جامعه اهتمام و جدیت می‌ورزند و شأن و جایگاه ارزشمند  آنها همواره با وقار  و احترام بی مانند توأم بوده است. 

فرصت را مغتنم شمرده و ضمن گرامیداشت هفته معلم، برای همه اساتید و  معلمان سرافراز و حق‌شناس و کوشای کشور، توفیق توأم با صحت، سلامتی و بهروزی از حضرت باری‌تعالی طلب می کنم. 

محمدمهدی طهرانچی 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

انتهای پیام/

کد خبر: 1179770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =