دستگیری عضو سابق شورای شهر رباط‌کریم

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم از دستگیری عضو سابق شورای اسلامی شهر رباط‌کریم به اتهام تخلفات مالی و ارتشاء خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محمد یوسف‌وند با اشاره به پیگیری پرونده تخلف اعضای شورای شهر رباط کریم اظهار کرد: در ادامه پرونده تخلفات و دستگیری‌های شهرداری و شورای شهر رباط‌کریم، یکی از اعضای سابق شورای شهر روز گذشته به اتهام تخلفات مالی و ارتشاء با قرار بازداشت موقت بازداشت و روانه زندان شد.

بیشتر بخوانید:

دستگیری خواستگار به دلیل انتشار تصاویر خصوصی

وی افزود: تحقیقات تکمیلی درخصوص وی و سایر متهمین در روند بررسی پرونده و تحقیقات مرتبط با آن همچنان ادامه دارد و دستگیری‌های دیگر نیز خارج از تصور نیست.

یوسف‌وند تاکید کرد: همچنان که بارها اعلام کرده‌ایم دستگاه قضایی در خصوص برخورد با متخلفین و دست‌اندازان به بیت‌المال با احدی تعارف نداشته و ندارد.

وی گفت: همچنان که مردم شاهد هستند واقعا در مسیر مبارزه با تخلفات جدی هستیم و در این راه چپ و راست، مسئول و غیر مسؤگئول برای ما تفاوتی نمی‌کند و اگر به مورد تخلفی بر بخوریم به شدت با آن برخورد می‌کنیم.

دادستان رباط‌کریم در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با اقدامات انجام شده دیگر شاهد تخلفات و فساد در ادارات شهرستان نباشیم.

گفتنی است که در چند ماه گذشته با حکم مقام قضائی شهردار سابق رباط‌کریم و دو نفر از اعضای شورای شهر این شهرستان دستگیر و یک عضو شورا هم تعلیق قطعی شده بودند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1220873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =