ترکیب استقلال مقابل سپاهان مشخص شد

استقلال در یکی از حساس‌ترین دیدارهای تیم فصل دوم خودش میزبان سپاهان است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال استقلال عصر امروز در ورزشگاه آزادی تهران میزبان سپاهان خواهد بود و یکی از مهم‌ترین و سخت‌ترین بازی‌های خودش را در تیم فصل دوم برابر این این برگزار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

مس رفسنجان گزینه سابق استقلال را خرید

سپاهان و استقلال تاکنون ۸۳ با برابر یکدیگر قرار گرفتند که سهم سپاهان ۳۲ و سهم استقلال ۳۰ پیروزی بوده است. ۲۱ دیدار نیز با تساوی به پایان رسیده است. اما استقلال و سپاهان در ۴۵ تقابل‌ لیگ برتری به یک اندازه به برتری رسیده‌اند. هر دو تیم ۱۶ برد را به‌دست آوردند و ۱۳ تقابل نیز با تساوی به پایان رسیده است. در تاریخ رقابت‌های باشگاهی ایران، هیچ تیمی بیشتر از سپاهان موفق به شکست استقلال نشده است.

نکونام برای تقابل با سپاهان به غیر از کوین یامگا که کل فصل را به دلیل مصدومیت از دست داده است، هیچ مصدوم یا محرومی ندارد و می‌تواند از همه بازیکنان خود برای این دیدار بهره ببرد. به نظر می‌رسد نکونام قصد دارد آبی‌پوشان را با آرایش ۲-۳-۵ راهی میدان کند.

سید حسین حسینی در چهارچوب دروازه قرار می‌گیرد. رافائل سیلوا، محمدحسین مرادمند و آرمین سهرابیان ۳ مدافع میانی آبی‌پوشان را در این دیدار تشکیل می‌دهند. صالح حردانی از جناح راست و ابوالفضل جلالی از جناح چپ فول‌بک‌های استقلال در این دیدار خواهند بود.

روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور و آرش رضاوند خط هافبک آبی ها را تشکیل می‌دهند و جلوتر از آن‌ها جلال‌الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو ۱۱ بازیکن منتخب نکونام برای حساس‌ترین دیدار هفته را تکمیل می‌کنند.

ترکیب احتمالی استقلال:

حسین حسینی، محمدحسین مرادمند، رافائل سیلوا، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف و گوستاو بلانکو

بر همین اساس ترکیب تیم فوتبال سپاهان لحظاتی پیش مشخص شد که به شرح زیر است:

پیام نیازمند، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، میلاد زکی‌پور، رامین رضائیان، برایان دابو، محمدجواد حسین‌نژاد، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده، رضا اسدی و شهریار مغانلو

انتهای پیام/

کد خبر: 1222120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =